عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکل شغلی 245 نفر از کارگزاران مخابراتی روستایی استان مرتفع شد

با پیگیری و دستور استاندار گلستان؛

مشکل شغلی 245 نفر از کارگزاران مخابراتی روستایی استان مرتفع شد

مشکل شغلی  245 نفر از کارگزاران مخابراتی روستایی استان  مرتفع شد

  استاندارگلستان به همراه مدیران ارشد استانی، دریک روزکاری به بررسی مسائل ومشکلات مردم شهرستان کلاله پرداخت ؛ از جمله این مشکلات مطرح شده در این دیدار ها در خصوص مشکلات شغلی 245 نفر از کارکزاران مخابراتی روستایی استان بوده که طی گفت و گو و تبادل نظر استاندار و مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوده که مشکل آنان رسیدگی و مرتفع گردید.

استاندار گلستان شرکت مخابرات استان را مجاب نمود هرچه سریعتر نسبت به انتخاب شرکت واسط پیمانکار و اجرایی شدن ماده 41 قانون کار که همان پرداخت حداقل حقوق و دستمزد و رعایت ساعت کارمی باشد را اقدام نماید.

همچنین مقرر شد حقوق فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری این کارگزاران که بخاطر مشکلات شغلی پرداخت نشده بود، بزودی پرداخت شود.

دکتر "حسن صادقلو " در این روزکاری اظهارداشت: ارتباط با مردم، بررسی مشکلات و شنیدن پیشنهادات آنان یک نوع صله رحم اجتماعی وسیاسی است.

استاندارگلستان ادامه داد:خداوند خیر و برکت و انرژی مثبت بسیاری به ماه داده که می تواند در ادامه مسیر و استمرار این اقدامات تاثیر گذار باشد.

صادقلو تصریح کرد:بررسی مشکلات و مسائل مردم ودریافت نظرات آنها به عنوان یک امراساسی دردولت تدبیر و امیدمطرح است، لذا براین اساس این ارتباطات قطعا استمرار خواهد یافت.

استاندارگلستان بااشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده شهروندان کلاله اظهار داشت: برخی ازمباحث مطرح شده به عنوان نظرات برون استانی قابلیت طرح داردو برخی هم درحضور مدیران استانی که دراین سفرکاری همراه من بودند به نتیجه خواهد رسید.

صادقلو روز سه شنبه در محض ورود به کلاله به دیدارخانواده سرباز گمنام شهید شهریاری رفت و با قرائت فاتحه و دلجویی نسبت به خانواده این شهید ادای احترام کرد.

استاندارگلستان سپس با استقرار در فرمانداری کلاله، در دیدار با مردم، در کنار مدیران کل استان، به بررسی مسائل ومشکلات مردم پرداخت.

 


تأیید کننده خبر : بخشی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .