عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید استاندار گلستان بر استفاده از فناوریهای روز در آموزش کودکان


تأکید استاندار گلستان بر استفاده از فناوریهای روز در آموزش کودکان

تأکید استاندار گلستان بر استفاده از فناوریهای روز در آموزش کودکان

 دکتر حسن صادقلو حوزه ی کودک و نوجوان را از حوزه های بسیار زیبا و مورد علاقه خود دانست و تأکید کرد: متناسب با فضای کنونی جامعه و پیشرفت علم ، از فناوری های روز در آموزش کودکان و نوجوانان استفاده لازم بعمل آید.

استاندار گلستان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خواستار راه اندازی اتاق فکری از کارشناسان متفکر و با تجربه در زمینه کار با کودک و استفاده از علوم و فنون جدید شد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به کودکان به عنوان آینده سازان جامعه افزود: انسان ها با خاطرات دنیای کودکی شان زندگی می کنند و دوران کودکی همانند نقش بر سنگ پایدار خواهد بود .

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: هزینه های صورت گرفته برای جامعه کودک و نوجوان عین فایده است و آنها سرمایه های واقعی جامعه هستند، در صورتی که برای تربیت آنها از روش های متناسب با علم روز استفاده نماییم .

در این دیدار عبدالرحیم سیفی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن ارائه گزارشی از مراکز فرهنگی هنری استان بر توانمند سازی و رضایت مندی همکاران تاکید کرد و بیان داشت: در راستای سیاست های کانون مبنی بر معرفی فعالیت های فرهنگی هنری مراکز به جامعه نشست های مختلفی با مدیران کل دستگاه ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود 340 هزار نفر کودک و نوجوان در استان گلستان، خواستار توجه مسئولین به توسعه و تقویت مراکز فرهنگی هنری در سطح استان شد.

برنامه محوری، توجه به کیفیت فعالیت ها، لزوم گسترش پوشش مخاطبان با هدف بهره مندی کودکان و نوجوانان استان از امکانات و توانمندی های کانون، توجه به پژوهش و تربیت مربی، کودک و نوجوان پژوهنده،توسعه کتابخانه های سیار روستایی و راه اندازی کتابخانه سیار کوهستانی از دیگر مواردی بود که در این جلسه توسط مدیر کانون بیان گردید.

عبدالرحیم سیفی از تهیه طرح اولیه راه اندازی موزه های تاریخ و کودک و نیز مرکز فراگیر با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان و اداره آموزش و پرورش استثنایی خبرداد و خواستار تشکیل کارگروه کودک و نوجوان به ریاست استاندار گلستان شد .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1642
  • کد خبر : 809