عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دکتر صادقلو بازوی توانمند برای توسعه گلستان است


دکتر صادقلو بازوی توانمند برای توسعه گلستان است

دکتر صادقلو بازوی توانمند برای توسعه گلستان است

 پروفسور علی اکبر رجبی در آیین بزرگداشت روز معلم که در دانشگاه شمس شهرستان گنبد کاووس برگزار شد، اظهار کرد: دکتر صادقلو یکی از شخصیت های علمی کشور است و بازویی توانمند برای توسعه استان گلستان محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، این استاد برجسته کشور ضمن بیان رابطه 30 ساله با استاندار گلستان، گفت: وجود ایشان غنیمتی برای استان گلستان است و یکی از شخصیت هایی است که می تواند در رشد و توسعه استان تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی همچنین درخصوص مرکز آموزش عالی شمس گنبد کاووس خاطر نشان کرد: این مرکز با بیش از 18هزار متر مربع ساخت و ساز، بدون یک ریال بودجه دولتی و در مدت زمانی قریب به چهار سال و تنها با حمایت های مردمی ساخته شده است.

وی با شاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم، افزود: در جمهوری اسلامی هر حرکتی که با همکاری مردم همراه شود یقینا به موفقیت ختم می شود چنانچه در انقلاب مردم مشارکت کردند، پیروزی حاصل شد و در دفاع مقدس مردم مشارکت کردند و پیروزی حاصل شد، در این پروژه نیز مردم مشارکت کردند و این مرکز به بهره برداری رسید.

وی در حضور استاندار گلستان، ااستادان و دانشجویان این مرکز سخن می گفت، یادآور شد: این مرکز در 30 رشته کارشناسی و 7 رشته کارشناسی ارشد دانشجو دارد و بنده قول می دهم در آینده نزدیک دوره دکتری PHD در این مرکز راه اندازی شود.

لازم به ذکر است پروفسور علی اکبر رجبی فارغ التحصیل فیزیک هسته ای از دانشگاه امیرکبیر است و در سوابق مدیریتی ایشان مدیر نمونه ملی و کشوری در سال 81 به چشم می خورد و همچنین این چهره برجسته علمی کشور ریاست دانشگاه هایی همچون دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه کردستان، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود و ...را برعهده داشته و همچنین بسیاری از دانشگاه های کشور را راه اندازی کرده است.

 

دکتر صادقلو بازوی توانمند برای توسعه گلستان است

 

دکتر صادقلو بازوی توانمند برای توسعه گلستان است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .