عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس یک اولویت اساسی است

استاندار گلستان:

تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس یک اولویت اساسی است

تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس یک اولویت اساسی است

 استاندار گلستان در جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار کرد: تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس یک اولویت اساسی است و در سالجاری باید این میراث شهدا، ایثار گران، رزمندگان، جانبازان و جهادگران تدوین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با بیان اینکه شاخصه هیات امنا از بین بردن چارچوبه زمانی و برخی محدودیت هاست، تصریح کرد: باید تمامی مسائل و نکات مربوط به به تاریخ شهدا گردآوری و تدوین شود تا به نوعی از این میراث ماندگار نگهداری شود و بتوانیم آن را از طریق موزه ها و پرتال ها و ... رونمایی کنیم و جلوه آن را به نسل امروز نشان دهیم.

وی با بیان وظایفی که برای هیات امنا آمده خاطر نشان کرد: وظایف هیات امنا در استان باید متناظر با وظایف در کشور باشد و در راستای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و انعکاس جانفشانی ها و دستاوردهای رزمندگان اسلام تلاش کند.

رئیس هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اظهار امیدواری کرد این هیات امنا بتواند در جهت تهیه و تدوین تاریخ و زندگی شهدا، ایثار گران، رزمندگان، جانبازان و جهادگران گام موثری بردارد.

لازم به ذکر است در این جلسه حاضران نقطه نظرات خود را عنوان کردند و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گزارشی از فعال های این دستگاه و مراحل ساخت پارک موزه دفاع مقدس در گرگان ارائه کرد.

 


تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .