عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وزارت صنعت، معدن و تجارت نگاه ویژه ای به رونق سرمایه گذاری در استان داشته باشد

درخواست استاندار گلستان از وزیر صنعت:

وزارت صنعت، معدن و تجارت نگاه ویژه ای به رونق سرمایه گذاری در استان داشته باشد

وزارت صنعت، معدن و تجارت نگاه ویژه ای به رونق سرمایه گذاری در استان داشته باشد

 استاندار گلستان از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست که نگاه ویژه برای رونق سرمایه گذاری در این استان داشته باشد.

دکتر حسن صادقلو در جلسه دیدار وزیر صنعت با مدیران و شورای هم خانواده این وزارتخانه گفت : مصارف بانکی در استان گلستان همواره بیشتر از منابع بوده و بانکهای استان را مشمول جرایم بانک مرکزی کرده است ، لذا برای توسعه سرمایه گذاری در استان نیازمند توجه ویژه دولت و وزارت صنعت ، معدن و تجارت هستیم .

وی با اشاره به 93 هزار سهامدار پتروشیمی گلستان گفت : لازم است با نگاه ویژه به بحث راه اندازی پتروشیمی گلستان موانع آن مرتفع شود .

استاندار گلستان ذغالسنگ را از جمله پتانسیلهای استان برشمرد و افزود : متاسفانه علی رغم این که بسیاری از مشکلات زیست محیطی و کارگری معادن ذغالسنگ مسئولین استانی را درگیر خود می نماید لیکن گردش مالی این معادن در استانهای دیگر انجام می شود که از مقام عالی وزارت صنعت ، معدن و تجارت درخواست داریم تا با برنامه ریزی مناسب این گردش مالی به استان گلستان انتقال یابد .

صادقلو با بیان این که استان گلستان تا کنون به دلایل مختلف از داشتن صنایع بزرگ و مادر محروم بوده است ، از وزیر صنعت ، معدن و تجارت خواست تا با جدیت مباحث مربوط به راه اندازی کارخانه فولاد 2 میلیون تنی اترک گلستان ، شهرک متالوژی ، منطقه آزاد صنعتی ، کشاورزی و تجاری اینچه برون ، پتروشیمی گلستان و انتقال گردش مالی معادن ذغالسنگ به استان را بعنوان خواسته های اساسی استان پیگیری نمایند .

کمک به تکمیل مجتمع پتروشیمی گلستان، تعاملات مالی معادن زغال سنگ، عملیاتی کردن احداث کارخانه دو میلیون تنی فولاد در استان از موارد دیگری بود که دکتر صادقلو استاندار از وزیر صنعت برای توسعه صنعتی این خطه شمالی کشور درخواست کرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1231
  • کد خبر : 9344