عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش و پرورش باید بر اسکان تابستانی فرهنگیان متمرکز شود

استاندار گلستان:

آموزش و پرورش باید بر اسکان تابستانی فرهنگیان متمرکز شود

آموزش و پرورش باید بر اسکان تابستانی فرهنگیان متمرکز شود

 استاندار گلستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آموزش و پرورش وظیفه گردشگری ندارد و باید بر اسکان تابستانی فرهنگیان متمرکز شود و امکانات اولیه در شأن آنها را ایجاد نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با تاکید بر اینکه فلسفه ورود آموزش و پرورش به مقوله اسکان مسافران ایجاد شرایط مناسب برای فرهنگیان است، تصریح کرد: باید به همه فرهنگیان با یک دید نگاه کرد و شرایط رفاهی مناسب را برای آنها ایجاد نمود و در عین حال با توجه به ظرفیت ستاد سفر، دیگر دستگاه های اجرایی نیز به یاری آموزش و پرورش بیایند.

وی با اشاره به دیگر مصوبه شورای آموزش و پرورش در خصوص درآمدها و هزینه ها، خاطر نشان کرد: پیگیری نسبت به حقوقی از آموزش و پرورش که در دستگاه های اجرایی وجود دارد انجام شد و بر اساس آن مقرر شد میزان وصولی شهرداری ها با توجه به پروانه های صادره و میزان عوارض واریزی به تفکیک هر پرونده توسط کمیته منتخب مشخص شود و همچنین موارد ذکر شده در بند 3 ماده 13 و ماده 16 اجرایی شود.

دکتر صادقلو با بیان اینکه جلسات شورا برای تسهیل سازی در تصمیمات آموزش و پرورش است، یادآور شد: باید ارائه حق و حقوق آموزش و پرورش در عرصه عمل خودنمایی کند و دستگاه های اجرایی مرتبط در این مسیر همراه باشند.

استاندار گلستان با پیشنهاد استفاده از ظرفیت های قانونی جهت ارائه سیاست های تشویقی و تنبیهی برای دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش، گفت: می توان وصولی های آموزش و پرورش از شهرداری ها را به عنوان ظرفیتی در ارزیابی های آنان استفاده کرد و همچنین باید با بررسی دقیق قانون نسبت به سیاست های تنبیهی آگاهی یافت.

وی آموزش و پرورش را نهادی حساس دانست و افزود: آموزش و پرورش باید نسبت به ظرفیت سنجی قانون بازنگری داشته باشد و مواردی را که نیاز به اصلاح است پیشهاد کند تا بتوانیم در سطوح بالادستی مورد پیگیری لازم قرار دهیم.

 آموزش و پرورش باید بر اسکان تابستانی فرهنگیان متمرکز شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1296
  • کد خبر : 9437