عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امسال تاریخ شهدا، جانبازان و رزمندگان استان تدوین می شود

استاندار گلستان:

امسال تاریخ شهدا، جانبازان و رزمندگان استان تدوین می شود

امسال تاریخ شهدا، جانبازان و رزمندگان استان تدوین می شود

استاندار گلستان در جلسه هیات امنای مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان اظهار کرد: امسال تاریخ شهدا، جانبازان و رزمندگان استان جمع آوری و تدوین می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با بیان اینکه میراث داری شهدا کاری سخت و دشوار است، تصریح کرد: محوریت تدوین تاریخ شهدا و جانبازان بر عهده بنیاد شهید خواهد بود و بنیاد حفط آثار نیز وظیفه گردآوری و تدوین تاریخچه و زندگی نامه زرمندگان را بر عهده می گیرد و در تمامی دستگاه ها همکاری های لازم را با این دو دستگاه خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه جمع آوری و تدوین تاریخچه در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: اگر چه انتشار این خاطرات و زندگی نامه ها ارزش مند است اما باید توجه داشت که بسیاری از پدران و مادران شهدا در سنین بالایی قرار دارند و اگر گردآوری ها انجام نشود شاید آنها در کنار ما نباشند به همین دلیل باید کار تدوین تاریخچه و زندگی نامه با سرعت بیشتری انجام گیرد.

دکتر صادقلو از تمامی دستگاه ها خواست در تدوین این تاریخچه همکاری لازم را داشته باشند و تاکید کرد: اگر دستگاه های دیگر می خواهند اقدامی در خصوص تدوین تاریخچه و زندگی نامه شهدا، جانبازان و رزمندگان داشته باشند تلاش کنند با فرمت بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار باشد تا ضمن همکاری نتایج مشابهی حاصل شود.

لازم به ذکر است در این جلسه دستگاه های حاضر نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل دفاع مقدس و خصوصا تدوین تاریخچه و زندگی نامه شهدا، جانبازان و زرمندگان ارائه کردند.


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1363
  • کد خبر : 9736