عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با فرماندار بندرگز


دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با فرماندار بندرگز

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با فرماندار بندرگز

 بمنظور گسترش و ترویج فرهنگ آموزش های مهارتی و برنامه های آتی در سطح شهرستان و نیز ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، نشست مشترکی بین میرزائی فرماندار شهرستان بندرگز، تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، معاون فرماندار، بخشدار شهرستان نوکنده و رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای بندرگز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این جلسه ابتدا رحمتی با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال گذشته، عملکرد این مرکز در سه ماهه سال 94 را ارائه و به بیان برنامه ها و ایده های پیشنهادی خود برای گسترش فرهنگ مهارت آموزی در بین آحاد جامعه پرداخت.

 مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای نیز با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه شهرستان، گفت: با کمک مسئولین و دستگاهها و سوق دادن افراد به سمت آموزش های فنی وحرفه ای می توانیم گام مهمی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور برداشته و هدف نهایی که کمک به اقتصاد خانواده ها نیز می باشد، برداریم.

 میرزائی فرماندار شهرستان بندرگز نیز با قدردانی از اهمیت مسئولین آموزش فنی و حرفه ای در ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح استان و شهرستان، گفت: آموزش های فنی وحرفه ای انصافا جایگاه خوبی در حل مشکلات مردم دارد.

 وی با اشاره به اهمیت توانمند کردن افراد، گفت: اعتقاد بر این است که آموزش های فنی وحرفه ای با ایجاد مسیر توانمند سازی و مهارت آموزی، کارگشای مشکلات است و این می طلبد که همه دستگاههای اجرایی همکاری لازم را داشته تا اهداف با کیفیت بهتر و نتیجه ای بهتر را همراه داشته باشد.

 فرماندار بندرگز تحلیل عوامل محیطی موجود فعالیت های آموزشی در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی را از جمله حوزه های مورد نیاز شهرستان خواند و از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای دعوت نمود تا در کاروان امید شهرستان که باحضور در روستاها، سعی در مرتفع نمودن مشکلات آنها دارد، همکاری لازم را داشته باشد.

 میرزائی همچنین ایجاد تشکل ها، ورود و حمایت جدی صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات کم بهره را از جمله موارد تکمیل کننده فرآیند اشتغال دانست.

 وی همچنین در ارتباط با مهارت آموختگان آموزش های فنی وحرفه ای، رصد کارآموزان پس از فراغت از آموزش را یکی از مهمترین موضوعات در ارزیابی اثرگذاری آموزش ها برشمرد و در پایان مقرر گردید در ارتباط با موضوع نمایشگاه ارائه محصولات دستاوردهای مهارت آموختگان، با مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرگز همکاری های لازم صورت پذیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .