عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشریح برنامه‎های هفته صرفه جویی در شرکت آبفا گلستان


تشریح برنامه‎های هفته صرفه جویی در شرکت آبفا گلستان

 تشریح برنامه‎های هفته صرفه جویی در شرکت آبفا گلستان

 با قرار گرفتن در آستانه هفته صرفه جویی (1 الی 7 تیرماه) مدیر دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آب‎وفاضلاب گلستان برنامه‎های این هفته را در این شرکت تشریح کرد.

قاسم خلیلی نژاد حضور مدیرعامل شرکت را در برنامه‎های تلویزیونی و خبر به منظور اطلاع رسانی و تبیین رسالت مردم در این خصوص را یکی از برنامه‎های هفته صرفه‎جویی دانست و اظهار داشت: حضور مدیرعامل شرکت در برنامه‎های رادیویی ، مردم و مسئولین و روزنه، پخش پیام‎های صرفه جویی از طریق رادیو و تلویزیون و برگزاری مصاحبه مطبوعاتی از دیگر برنامه‎های هفته صرفه جویی در گلستان است.

وی افزود: با توجه به شروع فصل تابستان و مصرف دو چندان از آب در این ایام از یک تا هفت تیرماه به هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده است.

خلیلی ‎نژاد تصریح کرد: در این هفته تلاش شده با ارائه برنامه‎های فرهنگی، آموزشی و تبلیغی برای آشنا کردن عموم مردم به مباحث آب و فاضلاب ، معضلات و مشکلات موجود در این بخش و آموزش الگوی مصرف صحیح آب اجرا شود.

مدیر دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آب‎وفاضلاب گلستان با اشاره به اینکه فرهنگ صرفه‎جویی باید از کودکی نهادینه شود، اذعان کرد: در همین راستا برنامه‎هایی برای کودکان و نوجوانان از جمله بازدید از تاسیسات آب‎وفاضلاب استان و برگزاری مسابقه های مختلف با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برای این هفته در دستور کار قرار داده‎ایم.

وی برگزاري همايش آب و آموزه هاي ديني با حضورائمه جمعه و جماعات استان به تعداد 600 نفر ، برگزاري همايش آب و رسانه با حضور اصحاب مطبوعات استاني ، سراسری انعقاد قرارداد برنامه تلويزيوني به تعداد 100 برنامه و تكرارآن به تعداد 100 برنامه ، انعقاد قرارداد برنامه راديويي با عنوان(صدای آب ،صدای زندگی) تا پايان سال، پخش تيزر و زيرنويس از طريق شبكه استاني ، نشست با مديران آپارتمانها جهت فرهنگ سازي و اصلاح الگوي مصرف با همكاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان ، اطلاع رساني از طريق تلفن ثابت مشتركين شهرهاي استان جهت اصلاح الگوي مصرف از دیگر برنامه های این شرکت در هفته صرفه جویی بیان کرد.

وی برپایی ایستگاه‎های دوستی با آب در مصلی نماز جمعه و سخنرانی مدیرعامل و مدیران مناطق به مناسبت هفته صرفه جویی، تجلیل از مشترکین کم مصرف، نصب شیرهای کاهنده مصرف آب در اماکن عمومی، پیاده‎روی همگانی با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و درج پیام‎های صرفه جویی را از دیگر برنامه‎های این هفته در گلستان برشمرد.

خلیلی ‎نژاد با تاکید بر اطلاع رسانی و ارائه راهکارهای مدیریتی در راستای صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی یادآور شد: به همین منظور از طریق قبوض آب تلاش شده این اطلاع رسانی‎ها انجام شود و نظرات مردم را نیز در همین خصوص از طریق پیامک شرکت دریافت و در این هفته اهداء جوائز به مشترکانی که در این امر ما را یارگر هستند را خواهیم داشت.

مدیر دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آب‎وفاضلاب گلستان برگزاری مسابقات بهترین اثر صرفه جویی در مصرف آب از طریق کانون‎های آگهی تبلیغاتی استان و اهدا جوائز به سه اثر برتر، برگزاری تور بازدید از فرایند تولید آب و دفع بهداشتی فاضلاب برای مشاوران بانوان دستگاههای اجرایی ،رابطین مراکز بهداشتی بعنوان حامیان آب در سطح شهرهای استان ، برگزاری همایش آب و خانواده ، برگزاری نشست های مشترک با رسانه ملی – محیط زیست ، بازدید بازرسی از مشترکین پر مصرف سطح شهر های استان را از دیگر برنامه‎های این شرکت در هفته صرفه جویی برشمرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 903
  • کد خبر : 10018