عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان با حضرت آیت الله علوی گرگانی


دیدار مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان با حضرت آیت الله علوی گرگانی

دیدار مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان با حضرت آیت الله علوی گرگانی

 با هدف تشریح فعالیت ها و برنامه های آموزشی ارائه شده و همچنین کسب رهنمود از محضر مرجع عظیم الشأن، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با حضرت آیت الله علوی گرگانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، مرجع عالیقدر حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار شب گذشته با مدیرکل و تنی چند از کارکنان این اداره کل، آموزش های فنی وحرفه ای را امری مهم و مؤثر در کاهش آسیب های اجتماعی و استحکام بنیان خانواده ها دانستند.

 ایشان با قابل تقدیر دانستن فعالیت ها و اقدامات آموزش فنی وحرفه ای در سطح استان، افزودند: آمار کلی این آموزش ها رضایت بخش است و امیدواریم در جهت توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور، هر روز بتوانیم مؤثرتر واقع شویم.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی همچنین ارائه آموزش های مهارتی برای بانوان را بسیار مفید دانستند و اشاره کردند: با توجه به اینکه بعضی بانوان در منزل فعالیت داشته می توانند با فراگرفتن آموزش های مهارتی، به نوعی در اقتصاد خانواده نقش ایفا نماید.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی این اداره کل در خصوص ارائه آموزش های مهارتی در حوزه های مختلف مراکز ثابت، سیار، روستایی، زندان ها، پادگانها، دانشجویان و دانشگاهها، هدف از اجرای این آموزش ها را گسترش فرهنگ مهارت آموزی در بین آحاد جامعه دانست.

 ابوالفضل تیرانداز همچنین با اشاره به سند چشم انداز سازمان آموزش فنی وحرفه ای، گفت: حضور مهم در عرصه های بین المللی یکی از سندهای چشم انداز این سازمان می باشد که برهمین اساس امسال یکی از جوانان برتر مهارتی استان توانسته است در مسابقات جهانی مهارت برزیل شرکت نماید.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .