عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با امام جمعه شهرستان بندرگز دیدار کرد


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با امام جمعه شهرستان بندرگز دیدار کرد

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با امام جمعه شهرستان بندرگز دیدار کرد

 به گزارش روابط عمومی آبفا گلستان در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با امام جمعه شهرستان بندرگز بر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان این منطقه تاکید شد.

در این دیدار مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت آبفا گلستان گزارش کاملی از وضعیت آب شرب شهر بندرگز را ارائه کرد و افزود: تمام تلاش همکاران ، در این حوزه خدمت رسانی مطلوب به مردم منطقه است و این امر با همکاری و همراهی مردم محقق می‎شود.

امام جمعه شهرستان بندرگز اظهار کرد: علی رغم استمرار شرایط سخت کم آبی و کاهش شدید منابع ، با مشارکت و همیاری همگانی به ویژه همراهی و همکاری ائمه جمعه و جماعات در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب ، سال ٩٤ نیز همچون سال گذشته با کمترین پیامد و دغدغه آبی سپری شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه مشکل آینده دنیا آب است و در حال حاضر این نعمت الهی ارزشی برای کسی ندارد افزود اطلاع رسانی و تبلیغات مدیریت مصرف آب به شهروندان گامی مهم برای تغییر نگرش شهروندان در مصرف آب است و رسانه‎ها و ابزارهای مختلف اطلاع رسانی به ویژه از ائمه جمعه و جماعات و... می‎توانند فرهنگ مصرف را مدیریت و مردم را در تحقق برنامه‎های آتی با خود همراه سازند.

وی با بیان این مطلب که فرهنگ سازی در مورد آب باید به عنوان یک ایده در بیاید، تصریح کرد: باید شیوه کشاورزی از سنتی به روش علمی مبدل شود.

امام جمعه شهرستان بندرگز در پایان از زحمات و تلاش های مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب و امور آب و فاضلاب این منطقه در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در سطح منطقه قدردانی کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1160
  • کد خبر : 10185