عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایشگاه قرآنی در گرگان برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

نمایشگاه قرآنی در گرگان برگزار می شود

نمایشگاه قرآنی در گرگان برگزار می شود

 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه رمضان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 9 تا 11 تیرماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، قدرت ا.. دائمی با بیان این نکته که 28 غرفه در نمایشگاه قرآنی دائر است، افزود: سعی شده در این نمایشگاه بیشتر از کارگاه، محصول و نمایش تولیدات قرآنی استفاده شود.

وی ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه قرآنی به دنبال این هستیم تا بازدیدکنندگان محصولات فرهنگی و هنری را خریداری و یا از آن استفاده بصری ببرند.

دائمی غرفه سخت افزارهای قرآنی، نرم افزارهای قرآنی، غرفه علمی، انیمیشن های قرآنی و حجاب و عفاف را از جمله غرفه های این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: در غرفه عفاف و حجاب فروش و الگوگیری از محصولات را خواهیم داشت.

وی از وجود غرفه انتشارات قرآنی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: کتب ادعیه و قران در این غرفه به نمایش گذاشته می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان غرفه کودک قرآنی وهنر در قرآن را از جمله غرفه های فعال نمایشگاه قرآنی ماه رمضان دانست و تصریح کرد: با توجه به اهمیت تاثیرگذاری و آموزش در سنین پائین، غرفه کودک قرآنی با طرح مباحث مرتبط با آموزه های دینی در این غرفه مطرح می شود.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن در شهرستان های استان خبر داد و گفت: فیلم های کوتاه و بلند در مدت برگزاری نمایشگاه در سالن سینماهای استان و مجتمع های فرهنگی و هنری اکران می شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .