عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جابجايي بيش از يك ميليون و 400 هزار مسافر و بيش از يك ميليون و 300 هزار تن كالا در استان

معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان خبر داد:

جابجايي بيش از يك ميليون و 400 هزار مسافر و بيش از يك ميليون و 300 هزار تن كالا در استان

 معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان خبر داد: در سه ماهه امسال يك ميليون و 414 هزار 169 مسافر و يك ميليون و 372 هزار و 366 تن كالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده اي استان گلستان به ساير مقاصد درون و برون استاني جابجا شدند .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ ايوب ميرشاهي  گفت: يك ميليون و 414 هزار و 169 مسافر طي 113 هزار و 871 سرويس درون و برون استاني از مبادي مربوطه جابجا شده اند .

وي با بيان اينكه 70 شركت و شعبه در بخش حمل و نقل مسافر استان فعاليت مي كنند افزود: ضريب اشغال صندلي در هر سفر براي اتوبوس 13 مسافر، ميني بوس19 مسافر و براي سواري 4 مسافر به ثبت رسيده است.

معاون اداره كل حمل و نقل و پايانه ها اظهار داشت: اعزام بيش از 5 هزار زائر به مرقد مطهر حضرت امام (ره) به نحوي مطلوب انجام گرفت و در حال حاضر در تدارك تشكيل جلسات هماهنگي براي استقبال از موج دوم سفرهاي تابستاني هستيم كه از اول مرداد ماه آغاز شده است و تا پايان شهريور ماه همزمان با سراسر كشور در استان گلستان اجرا ميشود .

ميرشاهي در خصوص ميزان جابجايي كالا از استان گلستان نيزگفت: به استناد گزارش دريافتي از سيستم هوشمند مديريت كنترل بارنامه يك ميليون و 372 هزار و 366 تن كالا طي 124 هزار و 94 سرويس باري، بارهاي استان را در 3 ماه گذشته جابجا كرده اند.

وي تعداد شركت هاي فعال در بخش حمل و نقل جاده اي استان 64 شركت ذكر كرده و افزود بيش از 9200 دستگاه انواع ناوگان باري در استان گلستان مشغول به فعاليت هستند.

وي در پايان تصريح كرد: ناوگان باري استان در مدت سه ماهه امسال اقدام به حمل كالاهايي از جمله سيب زميني، گندم، كاه، فرآورده هاي نفتي، كنجاله و ..... كرده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .