عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توریع سبد حمایت غذایی در گلستان رضایت بخش است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

توریع سبد حمایت غذایی در گلستان رضایت بخش است

توریع سبد حمایت غذایی در گلستان رضایت بخش است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان از روند اجرای طرح سبد توزیع حمایت غذایی در استان ابراز رضایت کرد و گفت: الحمدلله تا به حال مشکل خاصی در روند این طرح به وجود نیامده است.

مهندس امراله عباسی در پنجمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان در سال 94 گفت: به حمدلله همگرایی و تعامل خوبی بین دستگاه های تابعه وزرات تعاون و کار در کلستان وجود دارد که همین امر موجب شد مشکل بازنشستگی 70 نفر از کارگران معادن استان با همکاری اداره کل تامین اجتماعی مرتفع گردد.

عباسی به تشریح روند پیگیری سفر مقام عالی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به استان پرداخت و افزود: علاوه بر پیگیری های مکرر شورای هماهنگی نسبت به انجام سفر وزیر محترم به استان، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز این مهم را دنبال می کنند.

وی از آمادگی شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان برای سفر مقام عالی وزارت به استان خبر داد و خاطر نشان کرد: مدیران پشتیبانی، روابط عمومی و حراست دستگاه های عضو ،ضمن برگزاری نشست هماهنگی، برای پذیرایی از وزیر تعان،کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان کاملاآماده می باشند.

امراله عباسی در پایان گفت: انشالله در خبرهای بعدی، برنامه ها و تاریخ دقیق سفر دکتر ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به گلستان را اعلام خواهیم نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 916
  • کد خبر : 10499