عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشريح عملكرد دو ماهه راه و شهرسازي شهرستان كلاله


تشريح عملكرد دو ماهه راه و شهرسازي شهرستان كلاله

 رئيس اداره راه و شهرسازي كلاله، عملكرد دو ماه گذشته (ارديبهشت – خرداد) اين اداره را در حوزه هاي راهداري، راهسازي و مسكن مهر تشريح كرد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "قاسم دبوري فريماني" در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل گفت: اجراي عمليات بيس و زيرسازي آسفالت دو راه روستايي"چيشت خوجه لر" و "چروك پيشكمر" از توابع اين شهرستان به طول شش كيلومتر و با اعتبار شش ميليارد و 800 ميليون ريال از جمله اقدامات در حوزه راهسازي بوده است.

به گفته وي، در اين مدت، دو دستگاه آب نماي مركب در محور "چالجه قويجق" كه بر اثر سيلاب آسيب ديده بودند و نقش پل را بر روي رودخانه داشتند با هزينه 700 ميليون ريال، تعمير و مرمت شدند.

دبوري افزود: تعمير و مرمت پل خوجه ياپاقي در محور عزيز آباد با دهانه 10 متر و اعتبار 500 ميليون ريال و

احداث راديه و بريد براي تعمير و مرمت پايين دست دو دستگاه آب رو در كيلومتر 22 و 24 محور كلاله- مراوه تپه با اعتبار 1500 ميليون ريال از اقدامات ديگر در حوزه راهداري بود.

رئيس اداره راه و شهرسازي كلاله از حمل بيس براي آسفالت دو راه روستايي همت آباد و مهدي آباد به طول يك كيلومتر و حمل پنج هزار تن مصالح سنگي براي تثبيت بستر محور چالجه قويجق به طول 14.5 كيلومتر به عنوان بخشي ديگر از اقدامات انجام شده طي دو ماه گذشته در اين شهرستان ياد كرد.

به گفته دبوري، خط كشي بيش از 80 كيلومتر از راه هاي تمرقره قوزي - خالد نبي و يكه قوز و عزيزآباد با اعتبار حدود 930 ميليون ريال و همچنين انجام عمليات راهداري ديگر نظير نصب علائم و گاردريل، علف تراشي، پاكسازي حريم راه، لكه گيري آسفالتي، شستشوي علائم و نصب بشكه و ميل ترافيكي، از ديگر اقدامات بوده است.

وي اضافه كرد: طي اين مدت، عمليات فروش اقساطي هفت واحد مسكن مهر خودمالك با اعتبار 1400 ميليون ريال در شهر كلاله به اتمام رسيد و به متقاضيان واگذار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .