عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شروع عملیات گازرسانی به شش روستای کلاله در آینده نزدیک

مدیرعامل گاز گلستان خبر داد:

شروع عملیات گازرسانی به شش روستای کلاله در آینده نزدیک

مدیرعامل گاز گلستان ازشروع عملیات گازرسانی به شش روستای کلاله در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان در این خصوص گفت :خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته گاز گلستان در روند توسعه گازرسانی به مناطق محروم خوشبختانه گازرسانی به 6 روستای شهرستان کلاله دربرنامه اجرائی این شرکت قرارگرفته شده است.

 وی افزود: این 6 روستا عبارتند ازکروک چتر، یاساقلق ،عزیز آباد وکاظم خوجه ،صالح آباد، قره صحنه کینگ لینگ که مقدمات کار آنها به اتمام رسیده وپیمانکاران مجری این پروژه ها نیز مشخص شده اند.

 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد: به منظور تسریع در روند اجرای گازرسانی به این روستاها بصورت جداگانه 2 پیمانکارانتخاب کردیم تا روند گازرسانی درمدت زمان کوتاه تری به اتمام برسد.

 وی افزود: در همین رابطه پیمانکار مجری 3 روستای کروک چتر، یاساقلق،عزیز آباد شرکت صداقت پیشه طبرستان بوده و برای 3 روستای کاظم خوجه ، صالح آباد ، قره صحنه کینگ لینگ شرکت سایه گسترمازند به عنوان شرکت مجری این پروژه ها انتخاب گردیده است.

 جمال لیوانی در ادامه گفت: درحال حاضرپیمانکاران این 6 پروژه درمرحله تجهیز کارگاه قرار دارند که انشاء ا...ظرف چند روز آینده عملیات اجرایی آنرا شروع خواهند نمود.

 وی اذعان داشت:هزینه اجرایی و کالایی گازرسانی به روستاهای فوق الذکر ازمحل بودجه های عمرانی به میزان 76 میلیارد ریال برآورد شده است.

 مدیرعامل گازگلستان در خاتمه افزود: همه شرایط برای اجرای مطلوب عملیات گازرسانی به این 6 روستا مهیا می باشد و هیچ نگرانی در این خصوص نداریم ضمن اینکه از مسئولین منطقه و دهیاران عزیزتقاضا داریم درحین انجام پروژه ها همچون گذشته نهایت همکاری را با این شرکت داشته باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .