عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز گلستان ومدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان


نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز گلستان ومدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان

 بمنظور افزایش میزان همیاری ومساعدت کارکنان شرکت گازاستان گلستان جهت کمک به ایتام ونیازمندان نشست مشترکی با حضورمدیران کل شرکت گاز وکمیته امداد امام خمینی(ره)استان گلستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی، مهندس صفرعلی جمال لیوانی در این خصوص درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان گفت: این شرکت در طی سال تعاملات مناسبی با کمیته امداد امام خمینی(ره)استان دارد بنابراین به منظورتقویت وارتقای بیشترآن این نشست را تدارک دیدیم.

 وی افزود:شرکت گازاستان گلستان درکنار رسالت خطیر گازرسانی توجه خاصی به امورات معنوی واجتماعی بویژه کمک به نیازمندان و ایتام دارد که خوشبختانه در طی سال درچندین نوبت از محل کمکهای همکاران مبالغی را به منظور تهیه سبد کالایی و توزیع بین مستمندان تقدیم کمیته امداد می کند.

 مهندس جمال لیوانی در ادامه گفت: خوشبختانه مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره)استان نیز به مجموعه شرکت گازکه اینگونه به امورات خیروانساندوستانه توجه خاصی دارند حسن نظر داشته که این امر از افتخارات این شرکت می باشد.

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در این جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان گلستان نیز ازمساعدت وهمیاری خوب کارکنان شرکت گاز در طرح اکرام ایتام و نیازمندان بویژه در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .