عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یادواره بزرگ شهدای غواص عملیات کربلای۴ و شهدای والفجر ۸ برگزار می شود


یادواره بزرگ شهدای غواص عملیات کربلای۴ و شهدای والفجر ۸ برگزار می شود

 یادواره بزرگ شهدای غواص عملیات کربلای۴ و شهدای والفجر ۸ با همکاری تیپ یکم سپاه نینوا و به میزبانی گنبد در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 به گزارش ایثار واحد گلستان، در جلسه ای که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس ، در سپاه گنبد برگزار شد، سرهنگ بادلی با اعلام این مطلب تصریح کرد: این یادواره در سه بخش فضای نمایشگاهی، اجرای زنده برنامه ها فرهنگی و رزمی برگزار می شود.

 وی افزود: بخش اجرای برنامه های فرهنگی و نمایشگاهی از سوی ستادی که در این راستا در گنبد تشکیل می شود و بخش رزمی آن نیز توسط تیپ یکم سپاه نینوا اجرا خواهد شد.

 بادلی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص پرداختن به فرهنگ ایثارو شهادت که دشمنان سعی در گرفتن آن از جامعه ما دارند برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید استان گلستان در سال ۹۵ را یادآور شد وگفت: در همین راستا جمع بندی سرنوشت پژوهی شهدا درحال انجام است و تا کنون در شهرستان گنبد جمع بندی سرنوشت پژوهی ۱۲۰ شهید بسیجی توسط بسیج مقاومت انجام شده است.

 وی ادامه داد: پیش از این یادواره شهدای تخریب در غرب استان گلستان که کار فرهنگی بزرگی بود برگزار شد و بنا داریم با توجه به اینکه گنبد در دفاع مقدس به عنوان مرکزیت اعزام در شرق استان بوده است این یادواره را با نمایی از شهدای غواص و کربلای ۴ و همچنین شهدای عملیات والفجر ۸ با محوریت سردار شهید صمد اسودی برگزار کنیم.

 وی ابراز امیدواری کرد با حضور فعال استعداد های فرهنگی و هنری شهرستان و همچنین ورود نهادها و ادارات یادواره ای در شأن شهدا برگزار شود.

 در ادامه فعالان فرهنگی و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس حاضر در جلسه ضمن استقبال از این طرح، ایده ها و نظرات خود را بیان کردند و مقرر شد جلسات بعدی توسط فرهنگی سپاه گنبد به عنوان دبیرخانه ستاد اجرایی این یادواره پیگیری شود.

 همچنین در این جلسه مسئولان ۵ کمیته فرهنگی، پشتیبانی،ادارات ،بانوان و امنیت، ازمیان حاضرین در جلسه انتخاب شد.

 گفتنی است در این جلسه، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسئول فرهنگی بنیاد شهید ،روابط عمومی شهرداری ، رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد و جمعی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و فعالان فرهنگی شهرستان گنبد حضور داشتند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .