عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جمع آوری کمکهای نقدی گلستانی ها به مردم یمن در پایگاه های هلال احمر


جمع آوری کمکهای نقدی گلستانی ها به مردم یمن در پایگاه های هلال احمر

جمع آوری کمکهای نقدی گلستانی ها به مردم یمن در پایگاه های هلال احمر

مدیرعامل جمیعت هلال احمر گلستان از جمع آوری کمک برای مردم مظلوم یمن خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر گلستان از شب های قدر برای جمع آوری کمک در تمامی شهرهای استان چادر برپا کرده است.

به گزارش روابط عمومی جمیعت هلال احمر گلستان مجتبی اکبری افزود: مردم مظلوم و بی پناه یمن که واقعا در رفتارهای ددمنشانه رژیم آل سعود جان و مال خود را از دست می دهند مورد آسیب و ظلم زیادی قرار گرفتند از این رو هلال کمک های مردمی خود را از شب های قدر در تمامی شهرستان ها آغاز کرده است.

اکبری با بیان این نکته که در قانون مجلس تصویب شده که کمک های بین المللی باید از طریق جمعیت هلال احمربه دست مردم یمن برسد، افزود: از مردم نو دوست گلستان تقاضا داریم تا کمک های خود را به چادرهای هلال احمر در شهرستان ها اهدا کرده و یا به شماره حساب 99999به تمام بانک های عامل استان، کمک های نقدی خود را واریز کنند.

وی خاطر نشان کرد: گلستانی ها برای باری دیگر نشان خواهند داد که پشتیبان مردم مظلوم هستند از این رو تقاضا دارم تا همت ویژه ای به خرج داده و باری دیگر انسان دوستی خود را به جهانیان ثابت کنیم.

مدیرعامل جمیعت هلال احمر گلستان گفت: در 20 روز ماه رمضان سه هزارو 400 سبد غذایی در طرح همای رحمت توزیع شد.

مجتبی اکبری با بیان این نکته که در این مدت 70 هزار نفر از 212 سفره مهربانی اطعام شدند، افزود: طرح همای رحمت را با تأسی از سیره والای حضرت علی (ع ) وبابهره مندی از همت والا و دستان توانای خیرین در سراسر کشور هرساله اجرا می شود.

وی بسته های غذایی طرح همای رحمت را شامل برنج، روغن، چای، حبوبات، قند، شکر، خرما، ماکارونی اعلام کرد و گفت: تا پایان ماه رمضان توزیع این بسته های غذایی ادامه دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .