عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری سومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا


برگزاری سومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا

 سومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، اصغری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان در این جلسه گفت : از ابتدای سال جاری 10 جلسه کارگروه حمایت از تولید شامل 2 جلسه در مرکز استان با موضوعات آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی و 8 جلسه در سایر شهرستانها با موضوعات آرایشی و بهداشتی ، باطری خودرو و گوشی همراه برگزار شده است .

اصغری افزود : در این مدت 1961 مورد بازرسی در قالب 131 گشت مشترک انجام شده که تعداد 14 پرونده به ارزش ریالی 180212000 ریال تشکیل شده است .

وی اضافه کرد بیشترین کالاهای کشف شده در این بازرسی ها شامل لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد .

اصغری اجرای طرح نظارتی لوازم سرمایشی در سطح استان ، برگزاری گشتهای مشترک با موضوعات فراورده های نفتی ،کالاهای دخانی ،گوشی تلفن همراه ،لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی ، نصب اطلاعیه و پوستر به تعداد 500 عدد در مجامع امور صنفی کل استان با موضوع حمایت از تولیدات داخلی ، تهیه بانک اطلاعاتی از عرضه کنندگان تجهیزات پزشکی و بازدید مستمر از شرکتهای پخش و انبارها را از دیگر برنامه های در دست اجرای حوزه نظارت و بازرسی سازمان در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد .

در ادامه جلسه سایر اعضای کارگروه نقطه نظرات ، پیشنهادات و راهکارهای لازم در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق را ارائه نمودند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1007
  • کد خبر : 10784