عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آخرین جلسه توجیهی طرح ملی تحویل سوخت بر اساس پیمایش برگزار شد

با همکاری شرکت نفت و اداره کل حمل و نقل پایانه های استان:

آخرین جلسه توجیهی طرح ملی تحویل سوخت بر اساس پیمایش برگزار شد

آخرین جلسه توجیهی طرح ملی تحویل سوخت بر اساس پیمایش برگزار شد

 در ادامه جلسات متعدد قبلی آخرین جلسه توجیهی طرح تحویل سوخت به خودروهای نفتگاز سوز براساس پیمایش با حضور مدیر و مسوولین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان و کلیه تشکلهای کارفرمایی و کارگری در بخش حمل و نقل در محل سالن جلسات اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان برگزار شد.

در این جلسه امیر بنی کریمی_مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان ضمن تبیین ابعاد و اهداف طرح و مصوبه هیئت وزیران گفت: براساس این طرح ناوگان حمل و نقل عمومی نفتگاز سوز که در زمینه حمل و نقل مسافر فعالیت دارند(کامیون،کامیونت،اتوبوس و مینی بوس) متناسب بامیزان فعالیت و عملکرد خود سوخت دریافت می کنند.

بنی کریمی افزود: با توجه به اجرای طرح از اول مرداد ماه سال جاری زیر ساختها و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری لازم در تمامی جایگاههای استان نصب و کلیه مجاری عرضه به صورت آنلاین جهت اجرایی شدن طرح آمادگی لازم را دارند.

در ادامه میقانی_مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان در خصوص نحوه جمع آوری و ثبت اطلاعات مربوط به خودروهای حمل و نقل و درج اسناد حمل بار و مسافر در سامانه پیمایش آن اداره کل مطالبی بیان نمود.

در حاشیه این جلسه نیز مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان و رییس سامانه هوشمند این منطقه با خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گلستان مصاحبه کرده و به سوالات مطرح شده توسط ایشان در خصوص این طرح (تحویل نفتگاز بر اساس پیمایش)پاسخ دادند.

آخرین جلسه توجیهی طرح ملی تحویل سوخت بر اساس پیمایش برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .