عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونمایی از نرم افزار پویانمایی و قرآن دست نویس

در هفتمین جشنواره پویانمایی رضوی انجام می شود:

رونمایی از نرم افزار پویانمایی و قرآن دست نویس

رونمایی از نرم افزار پویانمایی و قرآن دست نویس

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از رونمایی نرم افزارپویانمایی6دوره پیشین در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره پویا نمایی خبر داد و گفت: این مراسم در 25 مرداد ماه سال جاری در گرگان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: محتوای این نرم افزار آثار راه یافته به جشنواره پویا نمایی امام رضا(ع) در طول 6 دوره بوده است.

وی با بیان این نکته که نرم افزار 6دوره پویانمایی به عبارتی، بانک فیلم انیمیشین های راه یافته به جشنواره است، افزود: علاوه بر این نرم افزار کتاب فیلمنامه پویا نمایی 6دوره جشنواره هم که تولید شده در این جشنواره رونمایی می شود.

حجت الاسلام فضیلت هدف از تهیه نرم افزار 6دوره پویا نمایی را آسیب شناسی آثار دانست و تصریح کرد: با این روند می توان سیر صعودی و تکاملی جشنواره را شناسایی و به همگان معرفی کرد.

وی معرفی الگویی برای تولید آثار به تولید کنندگان در جشنواره رضوی را از دیگر اهداف تهیه نرم افزار 6دوره پویا نمایی اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان رونمایی از قرآن دست نویس در مراسم اختتامیه جشنواره پویا نمایی را از دیگر برنامه های این مراسم دانست و گفت: هدف از این اقدام نشان دادن قابلیت های هنری در راستای معرفی این کتاب آسمانی به جامعه و به ویژه اصحاب فرهنگ وهنر است.

وی با بیان اینکه کتابت قرآن در قالب خوشنویسی ازملاحت خاصی برخوردار می شود، افزود: به عبارتی سعی شد از جاذبه های هنری برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی استفاده کنیم.

به گفته حجت الاسلام فضیلت در مراسم اختتامیه جشنواره پویانمایی از تمبر جشنواره توسط مسئولان کشوری برای هفتمین سال پیاپی رونمایی خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .