عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش کاربردی نماد اعتماد الکترونیکی در گرگان برگزار می گردد


همایش کاربردی نماد اعتماد الکترونیکی در گرگان برگزار می گردد

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از برگزاری همایش کاربردی نماد اعتماد الکترونیکی کشور در شهرستان گرگان مرکز استان در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو در سومین نشست خبری سازمان که با عنوان برگزاری همایش نماد الکترونیک و نقش آن در توسعه کسب و کار برگزار گردید ، گفت: این همایش با هدف معرفی نماد الکترونیک و آشنایی بیشتر جامعه با کسب و کار الکترونیکی در فضای مجازی برگزار می شود.

وی افزود: رییس تجارت مرکز الکترونیک، معاون آموزش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون فنی شرکت پست و استاندار گلستان مهمان ویژه این همایش هستند. قوانلو گفت: تاکنون در گلستان 111 شرکت و فرد حقیقی، مجوز نماد اعتماد الکترونیکی را برای کسب و کار در فضای مجازی دریافت کرده و فعالیت دارند.

وی همچنین از ثبت نام 357شرکت و فرد حقیقی در استان برای دریافت مجوز نماد اعتماد الکترونیک برای کسب و کار در فضای مجازی خبر داد و افزود: از شرایط و مراحل دریافت مجوز، ارایه گردش نقدینگی برای تضمین است.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، مزایای استفاده از نماد اعتماد الکترونیک برای کسب و کار در فضای مجازی را بیشتر در حوزه های اشتغالزایی و کاهش ترافیک شهری برشمرد. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می کند.

 مسوولیت صحت فعالیت کسب و کار اینترنتی و محتوای منتشر شده در وب گاه بر عهده صاحب کسب و کار اینترنتی دارنده نماد اعتماد الکترونیکی و تحت نظارت دستگاه های مسوول بوده و او ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج درتعهدنامه نماد می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1251
  • کد خبر : 11329