عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 12 طرح صنعتی گلستان با 587 میلیارد ریال سرمایه افتتاح می گردد

همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان گلستان :

12 طرح صنعتی گلستان با 587 میلیارد ریال سرمایه افتتاح می گردد

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: 12طرح صنعتی با سرمایه 587 میلیارد و 155 میلیون ریال همزمان با سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو در نشست خبری اظهارداشت: این طرح ها که 378شغل پایدار ایجاد کرده روز سه شنبه در مراسمی متمرکز در واحد تولید کاغذ و مقوا در 'سقر تپه' گمیشان به طور همزمان افتتاح می شود.

 قوانلو افزود: واحد تولیدی کاغذ و مقوا در سقر تپه گمیشان به عنوان بزرگترین طرح تولیدی آماده بهره برداری با سرمایه 250 میلیارد ریال، اشتغالزایی 150نفر و ظرفیت تولید 18 هزار تن است. وی افزود: دو واحدی تولیدی سوله و سازه های فولادی در شهرک صنعتی گرگان، دو واحد تولیدی خمیر کاغذ از کاغذ و مقوای باطله در ناحیه صنعتی هزار جریبی و شهرک صنعتی گرگان، دو واحد تولیدی پریفرم پت و فرآورده های گوشتی در شهرک صنعتی مینودشت، خوراک آماده دام، طیور و آبزیان، انواع کود، آرد گندم، محصولات بتنی و روکش دهی ملامینه در شهرک ها و نواحی بندرترکمن، آزادشهر، کردکوی، گرگان و بندرگز آماده بهره برداری شده است.

 بهره برداری متمرکز 20 طرح عمرانی اقتصادی، کلنگ زنی دومین موزه روستایی کشور در قرق گرگان، بازدید از منطقه گردشگری آشوراده، راه اندازی قطار محلی گرگان - اینچه برون و حضور در شورای اداری استان از جمله برنامه های این سفر یکروزه می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 801
  • کد خبر : 11330