عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دروه آموزشی و رزمایش مواجهه با آتش و سوختگیهای ناشی از آن در گاز گلستان


برگزاری دروه آموزشی و رزمایش مواجهه با آتش و سوختگیهای ناشی از آن در گاز گلستان

به گزارش روابط عمومی ، مسئول پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گازگلستان در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت از برگزاری دروه آموزشی و رزمایش مواجهه با آتش و سوختگیهای ناشی از آن خبر داد.

 وی افزود: این رزمایش با همکاری و مشارکت آتش نشانی گرگان، جمعیت هلال احمر استان، شرکت مزرعه نمونه (وزارت دفاع)، شهرداری شهر انبار آلوم با محوریت شرکت گاز استان گلستان در شهر انبارآلوم برگزار شد.

 سید جواد میر شاهدهی گفت:با توجه به خط مشی شرکت گاز استان گلستان ، خوشبختانه واحد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت با برنامه قبلی اقدام به برگزاری موفق دوره آموزشی و رزمایش مواجهه با آتش و سوختگیهای ناشی از آن نمود.

 وی در ادامه تصریح کرد :این رزمایش آموزشی به منظور ارتقای سطح آمادگی پرسنل و همکاری بین دستگاههای خدمات رسان انجام گرفت که خوشبختانه همه دستگاههای حاضر برابر برنامه و با آمادگی کامل وظایف خود را انجام دادند که نتایج بسیار خوبی بهمراه داشته و توانستیم به اهداف مورد نظر دست یابیم .

 میر شاهدهی در ادامه افزود:قبل از انجام این رزمایش ، جلسه توجیهی در جمع اعضای حاضر برگزار شد که در آن کارشناسان جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مباحث و مطالب مهمی را جهت برگزار هرچه بهتر رزمایش ارائه نمودند.

 وی همچنین گفت :در ادامه پس از بیان مطالب مورد نظر در خصوص سناریوی برگزاری رزمایش ، مانور مربوطه به صورت عملی اجرا شد که خوشبختانه نیروهای عملیاتی حسب وظایف محوله اقدام به انجام وظایف مربوطه در منطقه تعیین شده نمودند

 میرشاهدهی ادامه داد :در این رزمایش اهداف از پیش تعیین شده که همانا آشنائی بیشتر پرسنل شرکت با آتش وخطرات پیرامون آن ، اقدامات مورد نظر در زمان روبروشدن با اینگونه حوادث و همچنین روشهای اطفاء حریق بود بدرستی محقق شد .

 مسئول پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گازگلستان در خاتمه ضمن تشکر از عنایات مدیر عامل و همچنین زحمات متولیان و مجریان برگزاری این رزمایش اظهار داشت: در پایان رزمایش مسئولین مربوطه در جلسه ارزیابی شرکت نمودند و به تحلیل و ارزیابی مراحل مختلف رزمایش و شناسایی نقاط ضعف آن پرداختند تا در مانورهای بعدی مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .