عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش دختران آفتاب و پسران مهتاب در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 گنبد کاووس

با هدف تقویت پرورش سبک زندگی اسلامی برگزار شد:

همایش دختران آفتاب و پسران مهتاب در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 گنبد کاووس

همایش دختران آفتاب و پسران مهتاب در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 گنبد کاووس

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مرکز فرهنگی هنری شماره 2 گنبد کاووس با هدف تقویت پرورش سبک زندگی اسلامی در اعضا و هم چنین ایجاد پیوند کودکان با معنویات از طریق طرح های تشویقی، همایش دختران آفتاب و پسران مهتاب را با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار کرد.

در این همایش که در دو نوبت با حضور بیش از 80 نفر از اعضای دختر و 50 نفر از اعضای پسر برگزار شده بود، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی مشاور روانشناسی اسلامی با زبانی شیوا و رسا در خصوص حجاب و زیبایی های آن و هم چنین روش های جذاب ارتباط با خداوند برای حاضرین سخن گفتند.

ایشان با طرح موضوع آسایش و آرامش، خواندن نماز و داشتن اخلاق نیکو را یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به آرامش حقیقی عنوان کرد.

در حاشیه این نشست، مطلبی که برای اعضا و مربیان مرکز شماره 2 گنبد جذاب بود این که حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی در سال 1365 به مدت 7 سال عضو کانون پرورش فکری شهرستان شاهرود بوده است و علاقه زیادی به کارگاه های نقاشی و نمایش داشته اند .

گفتنی است، گفتگوی دو سویه در طی این جلسه استقبال اعضا را به دنبال داشت که این باعث شد این برنامه در 8 جلسه دیگر به اجرا درآید.

 

همایش دختران آفتاب و پسران مهتاب در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 گنبد کاووس

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .