عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر دو دستگاه دولتی درانتخابات انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان شرکت کردند

براي نخستین بار در كشور؛

مدیر دو دستگاه دولتی درانتخابات انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان شرکت کردند

براي نخستین بار در  سطح كشور، مدیر دو دستگاه دولتی استان گلستان  با عضویت در انجمن حمایت شهرستان  گرگان درانتخابات انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختند

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، دومین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده شهرستان گرگان با حضور مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان ، حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ، نماینده فرماندار گرگان ، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان ،   مسئولین حراست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان و با حضور پرشور  واجدین شرایط در انتخابات در ساختمان شهید گرزین سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید .

از نکات جالب توجه این انتخابات می توان به حضور دو مدیر دولتی مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان و حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اشاره کرد که با عضویت در انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده  رای خود را به صندوق انداختند.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر اساس فصل سوم قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب مهر ماه سال ۸۸ مجلس شورای اسلامی با هدف سازمان دهی مشارکت های مردمی در اجرای سیاست ها و برنامه های حقوق مصرف کنندگان تشکیل می شود.

قوانلو افزود: ارائه نظرات مشورتی و همکاری با دستگاه های اجرایی به منظور اجرای مؤثر مقررات مربوط به حقوق مصرف کنندگان، شناسایی انحصار و تبانی در بازار کالا و خدمات و ارائه راه حل های لازم در راستای کمک به رقابتی شدن در بازار و همچنین ارائه طرح یا لوایح مرتبط با حقوق مصرف کنندگان را از جمله وظایف و اختیارات انجمن های مذکور عنوان کرد.

وی اظهار داشت : با تشکیل این انجمن ها در سطوح شهرستان، استان و ملی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان دستگاه مسئول و معین انجمن های حمایت، مسئولیت ایجاد تمهیدات لازم برای انجام فعالیت مؤثر انجمن ها و استفاده بهینه از ظرفیت تشکل های مردم نهاد را در پیشبرد امور مرتبط با حقوق مصرف کنندگان بر عهده دارند که لازمه این مهم، مشارکت دهی انجمن ها در سیاست گذاری ها و تصمیم سازی های مرتبط با وظایف آنهاست.

قوانلو گفت: به دنبال برنامه ریزی های انجام شده با هدف برگزاری دومین انتخابات انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سطح استان ضمن برگزاری جلسات مربوطه و اتخاذ تصمیمات لازم و مرتبط با موضوع، امر انتخابات در سطح 11 شهرستان استان برگزار شده و یا در حال برگزاریست .

قوانلو در پایان خاطر نشان کرد: اعضاء هیأت مدیره انجمن مذکور ۵ نفره بوده که شامل رئیس، نایب رئیس، ۲ نفر عضو و یک نفر خزانه دار که با کسب بیشترین آراء برای مدت ۴ سال انتخاب می شوند.

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                          

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1174
  • کد خبر : 11691