عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درخشش سفيران قرآني گاز گلستان در مسابقات بهار در بهار شرکت ملی گاز ایران


درخشش سفيران قرآني گاز گلستان در مسابقات بهار در بهار شرکت ملی گاز ایران

 

 

 به گزارش روابط عمومی مدیرعامل گازگلستان در این رابطه گفت: درهشتمین مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم ونهج البلاغه (بهاردر بهار) ویژه کارکنان وهمسران کارکنان شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی گازاصفهان برگزار شد سفيران قرآني گازگلستان باردیگر افتخار آفریدند.

 

وی افزود:در این مسابقات که باحضور علاقه مندان و نمایندگان قرآنی از شرکتهای تابعه ملي گاز برگزار شد شرکت کنندگان در رشته های مختلف حفظ، مفاهیم، تحقیق،ترتیل،نهج البلاغه با هم رقابت کردندکه درمراسم اختتامیه نفرات برتر هر رشته مشخص ومعرفی شد.

 

مهندس صفر علی جمال لیوانی تصریح کرد:خوشبختانه در این مسابقات دو نماینده نیز از گاز گلستان نیز توانستند صاحب رتبه شوند که در رشته حفظ 3 جزء قرآن کریم عبد الحکیم کوچکی موفق شد مقام دوم این رشته را کسب نموده و در رشته حفظ 7 جزء قرآن کریم محدثه بطیار همسر همکار ارجمند مهدی عباسی کارمند دفتر نظارت توانست رتبه سوم را از آن خود نماید و در مراسم اختتامیه با حضورمسئولین برگزاری مسابقات مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

مدیرعامل گاز گلستان درخاتمه ضمن تقدیر از متولیان برگزاری این مسابقات ، کسب این موفقیت ارزشمند را به سفیران قرآنی ومجموعه کارکنان شرکت تبریک گفت.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .