عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست خبری رییس پارک علم و فناوری گلستان با اصحاب رسانه


نشست خبری رییس پارک علم و فناوری گلستان با اصحاب رسانه

نشست خبری رییس پارک علم و فناوری گلستان با اصحاب رسانه

 در آغاز هفته دولت، نشست خبری رییس پارک علم و فناوری گلستان با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این نشست که در محل پارک علم و فناوری گلستان برگزار گردید خبرنگاران خبرگزاری ها و مدیران مسئول نشریات حضور داشتند.

دکتر موسی حسام، رییس پارک علم و فناوری گلستان ضمن تشریح اقدامات انجام شده و عملکرد یک سال گذشته، برنامه های در دست اجرا و همچنین فعالیت های آتی پارک علم و فناوری به سوالات حاضرین نیز پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه فاصله زیادی با چشم‎انداز 1404 داریم، افزود: در حال حاضر 28 شرکت دانش بنیان در استان فعال می باشند و برای رسیدن به 475 شرکت‎ دانش‎بنیان در گلستان فاصله زیادی وجود دارد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه هفت مرکز رشد واحدهای فناور در استان گلستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: با وجود آن که استان گلستان سی و یکمین استانی بود که پارک علم و فناوری را در کشور راه‎اندازی کرد اما توانستیم در طی دو سال گذشته از لحاظ کمی به رتبه سیزدهم و از لحاظ کیفی به رتبه یازدهم کشوری دست پیدا کنیم.

وی در خصوص حمایت انجام شده از شرکت‎های دانش‎بنیان استان گلستان گفت: هشت شرکت دانش‎بنیان از معافیت مالیاتی برخوردار هستند و بیش از یک میلیارد تومان از صندوق نوآوری و شکوفایی و 358 میلیون تومان از سایر منابع‎ها حمایت تسهیلاتی از این شرکت‎ها صورت گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه 30 مورد محصولات شرکت‎ دانش‎بنیان در گلستان تجاری‎سازی شده است، افزود: رسانه‎ها نقش عمده‎ای در فرهنگ سازی فعالیت های دانش‎بنیانی دارند و می‎تواند باعث ترغیب مردم در مشارکت اینگونه فعالیت‎ شوند.

در پایان مراسم قرارداد تسهیلاتی به سه شرکت در قالب حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز امضا گردید.

نشست خبری رییس پارک علم و فناوری گلستان با اصحاب رسانه

 

نشست خبری رییس پارک علم و فناوری گلستان با اصحاب رسانه

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .