عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت گازاستان از افتتاح گاز29 پروژه صنعتی درهفته دولت خبر داد


مدیرعامل شرکت گازاستان از افتتاح گاز29 پروژه صنعتی درهفته دولت خبر داد

 به گزارش روابط عمومی مهندس صفرعلی جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت اظهار داشت:از تعداد 52 پروژه گازرسانی قابل افتتاح درهفته دولت تعداد 29 پروژه مربوط به واحد های صنعتی می باشد.

 وی افزود:این واحدهای صنعتی مربوط به شهرستانهای بندرترکمن، بندرگز، کردکوی،گرگان،آق قلا، رامیان، مینودشت و گنبد بوده که در این ایام به بهره برداری خواهند رسیدکه در مجموع معادل مبلغ 10 میلیارد و710 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت:از 29 پروژه صنعتی تعداد 5 پروژه با هزینه ای معادل 2 میلیارد و 533 میلیون ریال اختصاص به شهرستان بندرترکمن ، تعداد 5 پروژه با هزینه ای معادل 778 میلیون ریال مربوط به شهرستان بندرگز و تعداد 2 پروژه نیز با هزینه ای معادل 764 میلیون ریال مربوط به حوزه شهرستان کردکوی می باشند.

وی تصریح کرد:درهمین راستا تعداد 6 پروژه باهزینه ای معادل یک میلیارد و323 میلیون ریال به شهرستان گرگان ، تعداد 4 پروژه مربوط با هزینه ای معادل یک میلیارد و 873 میلیون ریال به شهرستان آق قلا و تعداد 4 پروژه با هزینه ای معادل 2 میلیارد و 747 میلیون ریال به شهرستان رامیان اختصاص دارد.

 جمال لیوانی ادامه داد:همچنین تعداد یک پروژه با هزینه ای معادل 108 میلیون ریال مربوط به شهرستان مینودشت و تعداد 3 پروژه با هزینه ای معادل 584 میلیون ریال برای شهرستان گنبد می باشد.

 این مقام مسئول افزود: از زمان شروع به کار دولت تدبیر و امید تاکنون 113 پروژه صنعتی عمده در سطح استان از نعمت گاز بهره مند شده است .

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت:گازرسانی به پروژه های صنعتی از برنامه های مهم و مورد تاکید دولت بوده تا این انرژی طبیعی ضمن اینکه سوخت مورد نیاز واحد های صنعتی را تامین کند سهم بزرگی نیزدر کاهش آلاینده های زیست محیطی داشته و نقطه عطفي در شكوفائي اقتصاد کشور و بستر مناسبي براي افزایش توليد و سرمایه بوجود خواهد آمد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .