عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرکهای صنعتی استان گلستان شرکت برتر فعالیت های زیست محیطی شد


شهرکهای صنعتی استان گلستان شرکت برتر فعالیت های زیست محیطی شد

 شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان در جهت تلاش در امانتداری سرمایه های مادی، طبیعی و حفاظت از محیط زیست، توجه به فضای سبز مناسب به عنوان یکی از شرکتهای برتر در زمینه فعالیت های زیست محیطی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان، در جلسه نشست مشترک مدیران عامل شرکت شهرکهای صنعتی و مدیران کل سازمان حفاظت محیط زیست استانها که در استان اصفهان برگزار شد لوح یادبود توسط معاون محترم محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و معاون محترم وزیر و ریاست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان تقدیم شد.

در این لوح آمده است: عرصه رشد و بالندگی و سعادت نسل های آینده مرهون تلاش ها و زحمات مخلصانه و مجدانه افرادی است که خود را امانتدار سرمایه های مادی، طبیعی و معنوی این سرزمین می دانند و با گام های ارزنده ای که در راستای حفاظت از محیط زیست برداشته اند این ودیعه را سالم و پاک به نسل های بعدی تحویل می دهند.

در ادامه این لوح آمده است: اقدامات قابل تقدیر شما باعث گردید تا جنابعالی به عنوان مدیریت یکی از شرکت های برتر در زمینه فعالیت های زیست محیطی انتخاب شوید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .