عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل و مسئولین بهزیستی استان از منزل معلولین موفق استان

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد:

بازدید مدیرکل و مسئولین بهزیستی استان از منزل معلولین موفق استان

بازدید مدیرکل و مسئولین بهزیستی استان از منزل معلولین موفق استان

همزمان با سومين روز هفته دولت که با عنوان «دولت و ملت همدلي و همزباني، كارمند و ولايت» نامگذاري شده است، مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق هیئتی متشکل ازمعاونین ومسئولین این اداره کل ازمنزل 2 تن ازمعلولین موفق درشهرستان گرگان بازدید نموده وضمن دیدار و گفتگو با آنان از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند.

دراین بازدید مدیرکل بهزیستی استان ضمن اهداء لوح سپاس وهدایایی به پاس زحمات ،تلاشها وموفقیتهای معلولین درحوزه های مختلف ،هفته دولت ودهه کرامت را به ایشان تبریک گفتند.

خانم رحمانی بااشاره به توانمندی های فوق العاده این عزیزان در حوزه های مختلف افزود: یکی ازسیاستهای بنیادین سازمان بهزیستی ارتقا توانايي ها و كسب مهارت حرفه اي معلولین به منظور دستيابي به زندگي مستقل و مطلوب است.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه معلولیت دلیلی بر ناتوانی فرد معلول نیست و آموزش بهترین راه توانمند سازی این قشر است لذا توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی بویژه معلولین ،مهتمرین رسالت و وظیفه این سازمان است که این امر به تنهایی از عهده این سازمان بر نمی آید و مشارکت خیرین و بخش خصوصی در این امر بسیار لازم و ضروری می باشد.

خانم رحمانی ابراز امیدواری نمود: با توانمندسازی، اشتغالزایی وحمایت ازمعلولین ، این افراد می توانند به عنوان اعضای عادی و فعال جامعه پذیرفته شوندو نیازها و توانمندی این افراد به درستی شناخته و به شرایط این افراد توجه شود.

بازدید مدیرکل و مسئولین بهزیستی استان از منزل معلولین موفق استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 1312
  • کد خبر : 12109