عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات حضوری مددجویان و جامعه هدف بهزیستی با مدیرکل


ملاقات حضوری مددجویان و جامعه هدف بهزیستی با مدیرکل

ملاقات حضوری مددجویان و جامعه هدف بهزیستی با مدیرکل

 سه شنبه 10شهریورماه طبق روال سه شنبه هر هفته، خانم رحمانی – مدیرکل بهزیستی استان گلستان با جمعی از نیازمندان و مدد جویان بهزیستی بصورت فردی، ملاقات کردوضمن بررسی مشکلات و خواسته های مددجویان و مراجعین با ایشان به گفتگو پرداخت.

در اين ملاقات مشكلات و مسائل این خانواده ها كه عمدتا مسكن ،اشتغال و درخواست كمك موردي براي پرداخت هزينه هاي درمان بود مورد بحث و بررسي قرار گرفت و به منظور رفع برخی از این مشکلات برنامه ریزي و اقداماتي صورت گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان هدف از این دیدار چهره به چهره را تکریم وشناسایی مشکلات و نیازمندیهای معلولین ومددجویان تحت پوشش بهزیستی استان عنوان نمود تا از این طریق جامعه هدف بتواند ازنزدیک مسایل و مشکلاتشان را بازگو نمایند.

خانم رحمانی دراین باره گفت:جامعه هدف بهزیستی از محترم ترین و ارزشمند ترین اقشار جامعه می باشند و درد و رنج، قسمتهای مهمی از زندگی خانوادگی آنهاست و ما هم به عنوان مددکار هر جا دردی هست آماده به خدمتیم.

ایشان خاطر نشان کرد : که سازمان بهزیستی باید با حداکثر توان با برنامه ریزی دقیق و کارآمد در تمامی حوزه ها حرکت های اساسی در مسیر توانمند سازی و رشد مددجویان داشته باشد و با شناسایی مشکلات و کمبودهای آن ها به دنبال رفع مسائل و ارائه راهکار به آن ها باشد.

وی دراین دیدارهای صمیمانه ضمن دلجویی ازاین عزیزان وارائه راهکارهای مناسب، دستورات لازم راجهت رسیدگی وحل مشکلات آنها تاحصول نتیجه نهایی راصادرنمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 1254
  • کد خبر : 12339