عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در بهزیستی


نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در بهزیستی

نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در بهزیستی

هشتمین نشست شورای هماهنگی مدیران ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، بمنظور پیگیری مصوبات سفر مقام عالی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور به استان و با حضور امراله عباسی-مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی، رقیه رحمانی –مدیرکل بهزیستی ودیگر مدیران دستگاههای اجرایی شورای هماهنگی استان گلستان به میزبانی اداره کل بهزیستی درمحل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل بهزیستی استان ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور همه مسئولین در این اداره کل و بیان ظرفیت ها و پتانسیل های مهم بهزیستی، اظهار داشت: یکی از مهمترین دستگاه هایی که در بهبود، رشد و توسعه و تحول در زمینه های اشتغال زایی و اقتصاد و معیشت مردم مؤثر است؛ همین ادارات وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

خانم رحمانی هدف از برگزاری این نشستها را هم افزایی وهماهنگی دستگاه های زیر مجموعه ی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و همپوشانی برنامه های مشترک این دستگاه ها عنوان کرد.

وی درادامه خاطرنشان کرد:ازجمله مصوبات مقام عالی وزارت به استان گلستان ارتقاءسطح خدمات اورژانس اجتماعی گنبدازسطح دو به سطح یک وبصورت شبانه روزی می باشد .خانم رحمانی یادآوری نمود:خدمات اورژانس اجتماعی گنبد به شش شهرستان شرق استان است و در این راستا باید کیفیت این مرکز ارتقا یابد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 1272
  • کد خبر : 12400