عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون در سطح استان تعداد 2410 پروژه گازرسانی در بخشهای مختلف شهری ، روستایی و صنعتی گازرساني شد

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان:

تاکنون در سطح استان تعداد 2410 پروژه گازرسانی در بخشهای مختلف شهری ، روستایی و صنعتی گازرساني شد

  به گزارش روابط عمومي ،مهندس صفرعلي جمال ليواني در مصاحبه با پايگاه خبري شركت دراين رابطه گفت:با همت و تلاش مجموعه کارکنان گازگلستان این شرکت تاکنون توانسته است تعداد 2410پروژه گازرسانی را در بخشهای مختلف شهری ، روستایی ، صنایع جزء و عمده و جایگاه CNG گازرساني نماید.

 وی افزود:این پروژه ها شامل 29 شهر ،730 روستا ، 1587 واحد صنعتی عمده و جزء و همچنین 64 جایگاه CNG می باشد که از این انرژی پاک برخوردار شده اند.

 مهندس جمال ليواني ادامه داد:خوشبختانه در هفته دولت با همت و تلاش صورت گرفته تعداد 52 پرو‍ژه با هزينه اي افزون بر 136 میلیارد و 700 ميليون ریال با حضور مسئولین استان و شهرستان افتتاح گردید.

 ایشان با بیان جزئیات پروژه هاي هفته دولت تصریح کرد:اين پروژه ها که از خدمات دولت تدبیر و امید بوده شامل بخشهای مختلفی منجمله گازرساني به 22 روستا ، 29 صنعت و پروژه ساختمان اداره گاز شهر مراوه تپه مي باشد.

 وی اظهار داشت:در همین راستا تعداد 10 هزار 599 نفر از مردم شریف استان از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد.

 جمال لیوانی در ادامه تسریع در پرداخت گاز بهای مصرفی توسط مشترکین شرکت را عامل بسیار مهمی برای توسعه گازرسانی و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه دانست و گفت:پرداخت الکترونیکی و غیر حضوری برای این شرکت بسیار حائز اهمیت خواهد بود زیرا این امر ضمن همراه داشتن رفاه حال مشترکین ، منجر به وصول بموقع مطالبات شده و نقش موثری در توسعه گاز رسانی و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه دارد .

 وي در ادامه تصريح كرد:درحال حاضر سامانه های الکترونیکی زیادی در بخشهای مختلف منجمله اشتراک پذیری گاز در بخشهای مختلف ،درخواست نصب علمک،اعلام شماره کنتور، نمایش محاسبه گاز بهاء، پرتال راهنمای مشترکین، مشاهده وضعیت صورتحساب ،پرداخت الکترونیکی گازبهاء،رسیدگی به شکایات،دریافت انتقادات و پیشنهادات ، نظرسنجی، ارسال اخبار گازگلستان و...در سایت شرکت و همچنین سامانه پیام کوتاه راه اندازی و قابل استفاده می باشد.

 مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت:در آستانه فصل پاييز قرار داريم و هوا رو به سرد شدن مي رود و مشتركين گرامي نيز رفته رفته جهت گرم شدن منازل در فكر استفاده از وسايل گرمايشي خواهند افتاد ،بنابراين دقت شود تا سيستم لوله كشي داخلي منزل را كنترل نموده و در صورت زنگ زدگي يا خوردگي فوراً زنگ زدايي و محل مورد نظر باز سازي و رنگ آميزي گردد.

 وی در خاتمه اظهار داشت:با توجه به اینکه استفاده از دودکشهای نامناسب و بسته بودن مسیر یکی از عواملی است که بیشترین مرگ و میرناشی از عدم رعایت نکات ایمنی را بهمراه دارد،لذا مشترکین عزیز ضمن استفاده از دودکشهای مناسب برای وسایل گاز سوز از بازبودن مسیر دودکشها اطمینان حاصل نمایند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .