عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت گاز گلستان ازآغاز دور جدید فرآیند ممیزی داخلی شرکت خبرداد


مدیرعامل شرکت گاز گلستان ازآغاز دور جدید فرآیند ممیزی داخلی شرکت خبرداد

 به گزارش روابط عمومی ،مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه خبری شرکت از شروع دورجدید فرآیند ممیزی داخلی شرکت در سال 94 خبر داد.

 وی ضمن تشکر از مساعدت همکاران گرامی که در انجام این فرآیند نهایت همکاری را اعمال می نمایند گفت: به منظور حصول اطمینان از استقرار مستمر سیستم

IMS و انطباق فعالیت های سازمان با نیازمندیهای استانداردISO 9001 ،ISO 14000 ،OHSAS 18000 ،HSEMS وISO 10015 مرحله جدید ممیزی داخلی شرکت در سال 94 را برنامه ریزی و از 15 شهریور ماه آغاز شد .

مهندس جمال لیوانی افزود:ممیزان داخلی طی 3 روز واحد های مختلف سازمان را نظیر امور مهندسی و اجرای طرحها،امور بهره برداری و ادارات گازرسانی،واحدهای ستادی را مورد ممیزی قرار می دهند تا عملکرد ومستندات واحدها را بر اساس استانداردها، دستور العملها و روشهای اجرایی مورد بررسی قرار دهند.

وی در ادامه تصریح کرد:این مرحله بصورت مقدماتی بوده که در آن ارزیابان داخلی با بررسی عملکرد واحدها براساس مستندات موجود،شرایط را برای ممیزی نهایی که توسط تیم ارزیابان خارج سازمان انجام میگیرد فراهم می نمایند.

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان اظهار داشت:گزارش نتایج ارزیابی انجام شده در جلسه اختتامیه ارائه خواهد شد که در آن بر لزوم اهمیت و پیگیری به منظور رفع عدم انطباقها و اقدام در خصوص فرصتهای بهبود شناسایی شده تاکید می گردد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .