عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد گرامیداشت هفته ازدواج در استان گلستان


تشکیل ستاد گرامیداشت هفته ازدواج در استان گلستان

متقی هدف از برگزاری این ستاد را بزرگداشت روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) بمنظور الگوسازی ، فرهنگ سازی و هم افزایی دستگاههای اجرایی برای حمایت از ازدواج جوانان دانست.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان متقی ،معاون فرهنگی و امور جوانان، از اجرای برنامه های متنوع و گوناگون هفته ازدواج خبرداد.
معاون فرهنگی و امور جوانان ، اهم برنامه ها را شامل گفتمان اجتماعی در حوزه ازدواج، برگزاری سلسله نشست های گفتمان ازدواج، ارائه مشاوره رایگان در استان، برگزاری نشست های تخصصی با صاحبنظران توسط رسانه ها و خبرگزاری های استانی، آموزش های ازدواج و مهارتهای زندگی، برگزاری جلسه ستاد ساماندهی و... عنوان نمود.
متقی، ازدواج را مهمترین و اساسی ترین تصمیم سرنوشت ساز در زندگی جوانان عنوان کرد و مسایل و مشکلات موجود در حوزه ازدواج را افزایش میانگین سن ازدواج جوانان و کاهش تمایل به ازدواج در میان برخی از آنها و به دنبال آن مشکلات اجتماعی و فرهنگی دانست و متذکر شد در جهت رفع این موارد لازم است که فرهنگ سازی گسترده و موج آفرینی فراگیری در راستای فرهنگ صحیح الگوی ازدواج اسلامی آسان ، آگاهانه و پایدار در جامعه انجام شود.
متقی هدف از برگزاری این ستاد را بزرگداشت روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) بمنظور الگوسازی برای ازدواج جوانان ، فرهنگ سازی در زمینه الگوی ازدواج اسلامی و هم افزایی دستگاههای اجرایی برای حمایت از ازدواج جوانان و موج آفرینی جهت همکاری منسجم ملی در امر ازدواج جوانان دانست.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .