عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از ابتدای امسال تاکنون 14 کودک به متقاضیان فرزندخواندگی تحویل داده شد

مدیرکل بهزیستی گلستان:

از ابتدای امسال تاکنون 14 کودک به متقاضیان فرزندخواندگی تحویل داده شد

از ابتدای امسال تاکنون 14 کودک به متقاضیان فرزندخواندگی تحویل داده شد

 مدیرکل بهزیستی استان درحاشیه سومین جلسه کمیته فرزند خواندگی بهزیستی استان از معرفی و مطرح شدن 30 پرونده متقاضی فرزندخواندگی دراین کمیته خبر داد و افزود: با برگزاری این كمیته فرزندخواندگی شهرستان گرگان درنهایت 25پرونده تایید و5پرونده دیگرمتقاضی فرزندخواندگی تایید نشدند.

 

خانم رحمانی اظهار داشت:ازابتدای سال تاکنون 3کمیته فرزندخواندگی برگزار شدکه درآن 80پرونده مطرح ومعرفی گردیدکه تاکنون14کودک به خانواده های متقاضی واگذار شده اند و25 متقاضی دیگر که  توسط اعضا کمیته تایید شده اند ، منتظر واگذاری هستند.

وی با تاكید بر انجام روال قانونی در پذیرش فرزندخوانده تصریح كرد: متقاضیان باید از طریق بهزیستی اقدام کرده و سپس با ارجاع پرونده به دادسرا در صورت صلاحیت حكم سرپرستی موقت دریافت می کنند و پس از گذشت مدتی حكم دائم حضانت كودك برای متقاضی صادر می شود.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: پیش بینی می شود شمار تحویل كودكان به متقاضیان فرزندخواندگی در استان تا پایان سال افزایش یابد.

كارشناس مسئول كودكان و نواجوانان اداره كل بهزیستی خراسان شمالی همچنین از افزایش شمار فرزندپذیری غیرقانونی در استان خبر داد و گفت: با فرزندپذیری غیرقانونی مشكلاتی برای متقاضیان ایجاد خواهد شد كه به منظور جلوگیری از این مشكلات بهترین راه دریافت فرزندخوانده، اقدام از طریق بهزیستی است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 786
  • کد خبر : 12576