عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جرجانی رئیس کمیته ساحلی فدراسیون تنیس کشور شد


جرجانی رئیس کمیته ساحلی فدراسیون تنیس کشور شد

طی جلسه ای در فدراسیون تنیس کشور که با حضور استانهای علاقمند و استانهای ساحلی برگزار شد، محمد ابراهیم جرجانی به عنوان رئیس کمیته ساحلی فدراسیون تنیس کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان محمد ابراهیم جرجانی رئیس هیئت تنیس استان گلستان اظهار کرد: فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی در دو رشته تنیس خاکی و ساحلی فعالیت خود را در ایران و در سطح منطقه ای و بین المللی انجام می دهد.

 وی ادامه داد : تنیس ساحلی یکی از ورزش هایی است که با فعالیت بالای بدنی همراه است و به صورت یک ، 2 نفره و تیمی انجام می شود.

 جرجانی با اشاره به اینکه این ورزش 4 سال پیش فعالیت خود را شروع کرده است و توانسته علاقمندان زیادی را بخود جلب نماید، تصریح کرد: تغییراتی در برنامه های فدراسیون تنیس انجام شده تا با تغییرمدیریت و استفاده از استانهای ساحلی بتوان علاقمندان بیشتری را جذب این ورزش نماییم.

 رئیس هیئت تنیس استان گلستان گفت: استانهای ساحلی کشور می توانند با برنامه ریزی مناسب زمینه توسعه و گسترش تنیس ساحلی را فراهم سازند.

 وی با بیان اینکه برنامه ریزی های خوبی برای توسعه ورزش تنیس ساحلی در کشور انجام شده، تصریح کرد: قرار است مسابقات منطقه ای در سراسر کشور برگزار شود تا استعدادهای این ورزش از نقاط مختلف کشور شناسایی شده و ظرفیت مناسبی برای تقویت تیم ملی ایجاد شود.

 جرجانی در ادامه افزود: استانهای قم ،کرمان ، بوشهر ، هرمزگان ، مازندران ، گیلان ، گلستان ، خراسان و جزیره قشم فعالیت های خوبی را در گذشته داشته اند و با توجه به پایه گذاری مناسب که در اولین دوره مسابقات کشوری که به میزبانی گلستان در میانکاله بندرترکمن انجام شده است امیدواریم بتوانیم در گسترش این ورزش موفق عمل نمائیم.

 وی توجه مسئولین در سطح کشور به این ورزش را در جهت افزایش نشاط عمومی موثر دانست و اذعان داشت: فدراسیون تنیس به دنبال تامین امکانات مورد نیاز برای ورزشکاران است تا علاقمندان بتوانند از امکانات مناسب برای حضور در عرصه های بین المللی بهرمند شوند.

 رئیس کمیته ساحلی فدراسیون تنیس کشور گفت: به دنبال این هستیم که با کمک فدراسیون از کشورهای صاحب سبک همچون ایتالیا برای آموزش و بالا بردن بار فنی مربیان و جامعه تنیس کشور استفاده نمائیم تا با تکنیک های روز دنیا آشنا شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .