عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای مدیران اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد


جلسه شورای مدیران اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد

جلسه شورای مدیران اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد

جلسه شورای مدیران اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان صبح پنج شنبه در محل اردوگاه دانش آموزی رامیان واقع در انجیرچشمه برگزار شد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در این جلسه گفت: خلاقیت و ایده پردازی توسط کارکنان ، موجبات پیشرفت سازمان را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: در این میان کارشناسان بخش های مختلف سازمان که بخش اعظمی از کارها به دوش آنها میباشد و تخصص آن را نیز دارا هستند، نقش بسیار تاثیرکذاری در پیشبرد اهداف سازمان دارند.

مهندس امراله عباسی تاکید کرد: آمارهایی که سوی معاونتها و روسای ستادی به عنوان گزارش عملکرد اعلام میگردد باید صحیح، دقیق و همراه با تحلیل مناسب باشد.

عباسی ضمن تشکر از همکاری بیدریغ کارکنان در برگزاری برنامه های سفر مقام عالی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به گلستان و هفته تعاون ، گفت: سعی کردیم در هفته تعاون امسال متفاوت باشیم و از برگزاری برنامه های تکراری و کلیشه ای اجتناب کنیم که به این مهم دست پیدا کردیم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان به بعضی از برنامه های هفته تعاون اشاره کرد و گفت: نشست صمیمی با اتحادیه های تعاونی، جلسه رسیدگی به مشکلات تعاونیها با حضور مدیرکل محترم امورمالیاتی و مدیرکل محترم تامین اجتماعی استان و ده ها برنامه ی موثر دیگر، از برنامه های بسیار خوب هفته تعاون امسال بود.

در پایان از مدیرانی که در برگزاری برنامه های سفر مقام عالی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان و هفته تعاون همکاری و تلاش بی وقفه نمودند با اهدا هدیه یی نقدی قدردانی شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 735
  • کد خبر : 12781