عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان از 2 واحد صنعتی


بازدید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان از 2 واحد صنعتی

بازدید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان از 2 واحد صنعتی

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان از 2 واحد صنعتی در شهرک صنعتی سرخنکلاته و روستای تقی آباد بازدید بعمل آوردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز به همراه عباسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حیدری نژاد مدیرکل تأمین اجتماعی با حضور در واحد صنعتی ویستا پولاد هزاره گلستان سازنده سازه های فولادی، سوله ها و ... و همچنین واحد تولیدی یاس گلستان سازنده آویزهای لباس فلزی، از روند تولید این دو واحد صنعتی بازدید کردند.

 در این بازدید مهری مدیریت واحد صنعتی ویستا پولاد هزاره با تشریح روند اجرایی، به پتانسیل و ظرفیت های موجود در این واحد صنعتی اشاره کرد که قابلیت رشد بسیار بالایی را دارد و در صورت حمایت مسئولین و توسعه فضای کاری، می تواند به اشتغالزایی خوبی منجر شود.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در این بازدید گفت: یکی از مواردی که می تواند به این مجموعه کمک خوبی کند، استفاده و مشغول به کار کردن کارورزهای ثبت نام کرده در طرح کارورزان است که آغاز آن از سال گذشته با تأکید استاندار محترم شده بود و با کمک این کارورزان می توان بخشی از کار را جلو برده و در پیشبرد اهداف از آنها استفاده کرد.

 در ادامه مسئولین با حضور در کارگاه تولیدی یاس گلستان، این مجموعه را بسیار فعال ارزیابی کرده و از تجهیزات و روند تولید آویزهای لباس فلزی که تنها تولیدکننده در استان گلستان می باشد، بازدید کردند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .