عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین جلسه گروه مشاوران جوان با مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان


برگزاری دومین جلسه گروه مشاوران جوان با مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان

 دومین نشست گروه مشاوران جوان گاز گلستان با مدیرعامل شرکت در راستای استفاده مطلوبتر از نظرات کارشناسی تیم جوان وهمچنین جانشین پروری تشکیل ودراین خصوص بحث وتبادل نظرشد.

 در ابتدا پس از تشریح اهداف این نشست توسط فندرسکی دبیر جلسه ، احسان فرحناکی رئیس امور پژوهش گاز گلستان مطالبی را پیرامون نقش سبک رهبری بر توانمند سازی کارکنان و ارتقاء منابع انسانی در نیل به اهداف شرکت مطالبی را ارائه نمودند.

 در همین راستا مدیر عامل گاز گلستان نیز با تقدیر از برگزاری این نشست ،خواستار کمک و مساعدت گروه مشاوران و بهره گیری هر چه بیشتر از دانش ، توانایی و خلاقیت آنان در رشد و تعالی شرکت شد.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت:با بهره گیری از تجربیات مدیران و دانش و پتانسیلهای زیاد شما جوانان و همچنین همفکری و همیاری هم می توانیم زمینه های رشد و تعالی شرکت را به نحو مطلوبی فراهم نمائیم.

 وی با اشاره به اینکه تعلق سازمانی وپشتکارعامل موفقیت است افزود:اگرتعلق سازمانی نباشد بی انگیزگی وخستگی درکار بوجود خواهد آمد، بنابراین لازم است با انجام کارها وامورات محوله با جدیت هرچه بیشتر وتلاش صادقانه ،زمینه های رشد سریع ،بهره وری، پویایی شرکت را فراهم آوریم.

 مهندس جمال لیوانی انتظارات خود از گروه مشاوران جوان را برشمرد و گفت: انتظارات من از شما بزرگواران حول 4 محور بوده که شامل به گونه ای کار کنید که سازمان به شما احتیاج داشته باشد ، ایجاد حس تعلق و انگیزه برای انجام کارهای محوله واصلاح فرآیندها ، تقویت و خود کنترلی ، بگونه ای کار کنید که نزد وجدان خود آسوده خاطر باشید، می باشد.

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در خاتمه اظهار داشت :شما بزرگواران می توانید با مشاهده مشکلات وچالشهای سازمانی و ارائه نقطه نظرات و راهکارهای مناسب و سازنده ، کمک ارزنده ای به مرتفع نمودن و حل آنها نمائید.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .