عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همکاری عوامل بخش دولتی و خصوصی فنی وحرفه ای با کارگزاران بیمه گر روستائی و عشایری

تیرانداز خبر داد:

همکاری عوامل بخش دولتی و خصوصی فنی وحرفه ای با کارگزاران بیمه گر روستائی و عشایری

همکاری عوامل بخش دولتی و خصوصی فنی وحرفه ای با کارگزاران بیمه گر روستائی و عشایری

 در راستای گسترش آموزش های مهارتی و نیز تسهیل خدمت رسانی به مناطق تحت پوشش بیمه روستائیی و عشایر استان گلستان، نشست مشترکی بین تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و پولادوند مدیر صندوق بیمه روستائی و عشایری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل در نشست با مدیر صندوق بیمه روستائی و عشایری استان گلستان از همکاری تنگاتنگ مربیان و بخش دولتی و مدیران موسسات آزاد کارآموزی با کارگزارهای بیمه گر روستائی و عشایر استان خبر داد.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به جامعه روستائی و عشایری، گفت: دستگاه های مختلف اجرائی تلاش می کنند در راستای ماده 194 برنامه پنجم توسعه نسبت به ارائه خدمات به گروه های هدف روستائی و عشایری اقدام نمایند.

 وی در ادامه با بیان اهمیت ارتقاء سطح معیشت و امنیت اجتماعی روستائیان و عشایر، گفت: برخورداری از امنیت اجتماعی در قالب بهره مندی از فرصت اشتغال مناسب بمنظور کمک به معیشت خانواده و استفاده از مزایای بیمه در جهت آینده ای اطمینان بخش می باشد.

 در ادامه پولادوند با تشریح خدمات قابل ارائه صندوق روستائی و عشایری، زمینه های همکاری دو طرف را برشمرد.

 وی گفت: با توجه به گروه های هدف آموزش فنی وحرفه ای فرصت مناسبی است در زمینه های مشترک همکاری جهت برخورداری جامعه هدف و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت و روستائی از خدمات بیمه ای تا از این ظرفیت موجود بهره مناسب برده شود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .