عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند پیشرفت و موانع و مشکلات پروژه های گازرسانی استان بررسی شد


روند پیشرفت و موانع و مشکلات پروژه های گازرسانی استان بررسی شد

درجلسه کنترل پروژه شرکت گاز استان گلستان وضعیت پیشرفت پروژه های گازرسانی و موانع و مشکلات موجود مورد بررسی بررسی قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی گاز گلستان درآغاز این جلسه بهروز موذنی رئیس واحد برنامه ریزی و دبیرجلسه ضمن تشریح اهداف این نشست ومرور مصوبات جلسه قبل ،از مدیران پروژه ها خواست تا در روند پیشرفت پروژه ها ومسائل ومشکلات موجود را بیان نموده تا درخصوص مرتفع کردن آن تبادل نظر و تصمیم گیری شود.

 در ادامه مهندس بهرام خلیل تبار مسئول کنترل پروژه گاز گلستان نیز وضعیت به تشریح هر یک از پروژه های اجرایی شرکت پرداختند.

 در این جلسه همچنین مدیرعامل گاز گلستان با تقدیر از زحمات انجام شده در خصوص اتمام پروژه های هفته دولت توصیه ها و پیشنهاداتی را در زمینه ادامه روند اجرای هرچه بهتر و مطلوبتر پروژه ها ارائه نمود.

 وی گفت:در حال حاضر با افتتاح گاز 22 روستای در هفته دولت لازم است هرچه سریعتر انشعابات باقیمانده این روستاها را نصب تا از این نعمت خدادادی بهره مند شودند

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی تصریح کرد:به منظور تسریع در اجرای پروژه ها مقرر شد کمبود لوله ها و لوازم مورد نیاز پروژه های در دست اجرا تامین گردد تا انشاء ا... مشکلی درمسیر اجرای پروژه پیش نیامده وعملیات آنها به تعویق نیفتد

 وی در ادامه گفت: در این جلسه همچنین گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار استان از محل منابع بند (( ق )) تبصره 2 قانون بودجه سال 93 نیز مورد توجه قرار گرفته است که امید واریم بتوانیم روستاههایی که شامل این طرح می شوند را در هرچه سریعتر گازرسانی کنیم.

 مهندس جمال لیوانی اظهار داشتند: مشکلات پروژه ها منجمله پروژه هاي روستایی که قابلیت افتتاح در ایام ا... دهه مبارک فجر را دارند نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت تا معضلات وکاستیهای موجود هر چه سریعتر مرتفع و آماده بهره برداری شوند

 مدیرعامل گاز گلستان در خاتمه افزود:در حال حاضر در سطح استان گلستان تمامی 29 شهر و همچنین تعداد 730 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .