عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام ریاست دانشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی


پیام ریاست دانشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

پیام ریاست دانشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

 ریاست دانشگاه علمی - کاریردی گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر برزعلی بدین شرح است:

«ن و القلم و مایسطرون»

 قسم به قلم و آنچه می­نویسد و سپاس صاحب آن را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

 مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره‌ی شهیدان والامقام، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در«سنگر دانشگاه» یادآور عصاره های پاک انقلاب نماید.

ما، دانشگاهیان دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان، نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای حضرت امام (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با پیروی از منویات رهبر عالیقدر انقلاب (مد­ظله العالی) تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را در قالب دانشگاه محقق ساخته و می سازیم.

 اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه منا، آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی بویژه مدرسان، کارکنان و دانشجویان گرامی مراکز آموزشی علمی-کاربردی استان، صمیمانه تبریک گفته و برای همه عزیزان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را خواهانم.

امید است به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در سال «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی»، و در دوره تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خود­سازی، علم اندوزی و بومی کردن دستاوردهای حاصله، تلاش مضاعف نموده و در آینده گنجینه­ای از گوهرهای کم نظیر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .