عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم نامه 4 جانبه استاندارد و نظارت چند جانبه بر کالاهای گلستان


تفاهم نامه 4 جانبه استاندارد و نظارت چند جانبه بر کالاهای گلستان

 در راستای نظارت و پایش کمیت و کیفیت محصولات تولیدی عرضه شده در بازار استان گلستان تفاهم نامه ای بین سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل استاندارد، تعزیرات حکومتی، و اتاق اصناف مرکز استان گلستان امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در راستای نظارت و پایش کمیت و کیفیت محصولات تولیدی عرضه شده در بازار استان گلستان و رعایت ضوابط و مقررات قانونی و جلوگیری از تخلفات کم فروشی و عدم رعایت استاندارد، تفاهم نامه ای بین سازمان صنعت، معدن و تجارت ، اداره کل استاندارد، تعزیرات حکومتی، و اتاق اصناف مرکز استان گلستان (در بخش بازرسی و نظارت اصناف) امضاء شد .

حسینقلی قوانلو افزود : این تفاهم نامه که به منظور نظارت ویژه بر کمیت و کیفیت 3 قلم کالا شامل دستمال کاغذی، عایق رطوبتی و جعبه های شیرینی در شهرستان گرگان منعقد شده، زمان اجرای طرح را از تاریخ 30/6/1394 لغایت 30/8/1394 بمدت 2 ماه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات کل استاندارد و تعزیرات حکومتی، و مدیریت بازرسی و نظارت اصناف گلستان تعیین نموده است .

به گفته قوانلو : این طرح در 3 مرحله شامل اطلاع رسانی و ارشاد واحدهای هدف از تاریخ 30/6/1394 لغایت 14/7/1394، بازدید از واحدهای عرضه کننده و تشکیل پرونده برای واحدهای متخلف و نهایتا رسیدگی و برخورد قاطع با متخلفین اجرا می گردد .

وی زمان شروع طرح را بلافاصله پس از امضای تفاهم نامه دانست و اظهار امیدواری کرد این تعامل چند جانبه گام موثری در جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی استان باشد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 993
  • کد خبر : 12970