عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوچرخه سوار حامل پیام صرفه جویی در مصرف آب به گلستان رسید


دوچرخه سوار حامل پیام صرفه جویی در مصرف آب به گلستان رسید

دوچرخه سوار حامل پیام صرفه جویی در مصرف آب به گلستان رسید

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان، دوچرخه سوار شهرستان مرودشت استان فارس حامل پیام صرفه جویی در مصرف با حضور در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با مدیر و کارکنان امور آب وفاضلاب منطقه گرگان دیدار کرد .

 حسن رضایی، با شعار اصلاح الگوی مصرف آب و بحران آب را جدی بگیریم، در سفری دو ماهه با دوچرخه از شهرستان مرودشت به قصد زیارت حرم امام رضا علیه السلام حرکت کرده است.

وی که در این مسیر تابلوی هشدار بحران خشکسالی را با خود حمل و در مسیر سفرش بروشورهایی برای آموزش مصرف بهینه آب توزیع می کند، افزود: دغدغه اصلی من اصلاح الگوی مصرف آب است و امیدوارم روزی برسد که این دغدغه همه مردم شود، حتی اگر کمبود آب هم نداشته باشیم.

این دوچرخه سوار که بگفته خودش سالی یکبار مسیر زیارت مشهد را می پیماید، با بیان اینکه ورزش دوچرخه‌سواری علاوه بر سلامتی جسم و روح انسان، موجب کاهش ترافیک و همچنین کاهش آلودگی هوا می‌شود و همچنین لزوم نهادینه کردن این ورزش، اظهار داشت: چند سالی که شاهد کمبود منابع آب هستیم، بر آن شدم تا پیام صرفه جویی مصرف آب را طی این سفر به مردم نقاط مختلف برسانم.

وی در پایان با تشکر از استقبال مسئولین آبفا گلستان گفت: طی این دو ماه سفرم مسئولیت خانه و خانواده بر دوش همسرم است که از وی تشکر می کنم و امیدوارم گام کوچکی برای اصلاح الگوی مصرف آب که به نوعی امر به معروف و نهی از منکر است برداشته بردارم.

این دوچرخه‌سوار بسیجی در نظر دارد مسیر یک‌هزار و 300 کیلومتری مسیر مرودشت به مشهد مقدس را در مدت‌زمان دو ماه رکاب بزند و تابلوهای بهینه مصرف کردن آب را در مناطق و مراکز مختلف مسیر پیش‌بینی‌شده به تصویر بکشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 768
  • کد خبر : 13072