عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه فی مابین اداره صنعت، معدن وتجارت و اداره فنی و حرفه ای بندرگز


امضای تفاهم نامه فی مابین اداره صنعت، معدن وتجارت و اداره فنی و حرفه ای بندرگز

 رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان بندرگز گفت: در راستای برنامه ریزی آموزشی ارتقاء مهارت شاغلین واحدهای صنفی و صنعتی و همچنین ماده 13 قانون نظام صنفی تفاهم نامه ای امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، مهدی ساوری در این زمینه گفت: نشست هماهنگی فی مابین اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان واداره فنی و حرفه ای شهرستان بندرگز در راستای برنامه ریزی آموزشی و ارتقاء مهارت شاغلین واحد های صنفی و صنعتی در محل اداره صنعت و معدن وتجارت شهرستان بندرگز برگزار گردید.

 ساوری آموزشهای فنی و حرفه ای را نیاز اساسی در جهت ارتقاء کیفی و مهارتی شاغلین در واحدهای صنعتی و صنفی دانست و افزود : با آموزش و ارتقاء مهارت شاغلین، بهره وری واحدهای صنفی و صنعتی نیز افزوده خواهد شد.

 در پایان مقرر گردید نیازسنجی آموزشی بعمل آمده از واحدها در قالب بسته آموزشی در اختیار مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قرار گرفته تا دوره های مورد نیاز برای شاغلین اجرا گردد.

 نماینده اداره فنی و حرفه ای شهرستان هم ضمن تاکید بر اجرای آموزشهای شاغلین در صنایع و اصناف ، آمادگی این مرکز را جهت برگزاری دوره های آموزشی پس از اعلام نیازهای آموزشی واحدها اعلام کرد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 989
  • کد خبر : 13080