عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست اتاق فکر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ورزش و جوانان برگزار شد

با حضور مدیران روابط عمومی ادارت کل ورزش و جوانان گیلان و گلستان:

نشست اتاق فکر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ورزش و جوانان برگزار شد

نشست اتاق فکر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به ریاست مازیار ناظمی و با حضور مدیران روابط عمومی گلستان و گیلان برگزار شد و عملکرد دو استان مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان پیش از آغاز جلسه حمایت از جایگاه مدیران روابط عمومی در استانها و بررسی برنامه های انها را از اهداف این نشستها اعلام کرد.

رییس مر کز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان توضیح داد : با برگزاری چنین جلساتی به دنبال شناسایی مشکلات همکاران مان در روابط عمومی های استانها هستیم و تلاش خواهیم کرد با همفکری به رفع این مشکلات اقدام و زمینه ی ارتقاء جایگاه آنها در ساختارادارت کل جوانان و ورزش مهیا کنیم.

وی با بیان این موضوع که گفت و گو تبادل تجربیات، تعامل و بیان مشکلات می تواند منتج به دستاوردهای مطلوب در حوزه های مختلف اطلاع رسانی و روابط عمومی شود، بهره گیری از فضای مجازی در حوزه های تخصصی را مورد توجه قرارداد .

همچنین دراین جلسه مدیران روابط عمومی دو استان گیلان و گلستان برنامه های خود را در حوزه روابط عمومی واطلاع رسانی توضیح دادند.

بررسی سایتهای خبری دواستان ،موضوع افکار سنجی در دو حوزه ورزش و جوانان ، دلایل عدم حضورمدیران روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان در شورای معاونین ،برگزاری و حضور در دوره های آموزشی تخصصی، به روز نمایی سایت های اطلاع رسانی و تعامل بیشتر با کارشناسان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی از مواردی بودکه در این جلسه مطرح شد.

در نشست اتاق فکر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ضمن بررسی برنامه های اجرایی این مرکز ، موضوع توانمند سازی نیروی انسانی ،بررسی فصلی وب سایتهای خبری استان ها ،حضور درنمایشگاه مطبوعات و...با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .