عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره فرهنگی ورزشی تحکیم بنیان خانواده در گلستان برگزار می شود

همزمان با روز ملی خانواده؛

جشنواره فرهنگی ورزشی تحکیم بنیان خانواده در گلستان برگزار می شود

 جشنواره فرهنگی ورزشی تحکیم بنیان خانواده در گلستان برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی تحکیم بنیان خانواده همزمان با روز ملی خانواده در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، طیبی در جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی ورزشی تحکیم بنیاد خانواده  گفت: اهمیت به خانواده ها استفاده از فرصتهایی است که باید در ظرفیتهایی مختلف برای آنان فراهم نماییم.

وی اظهار کرد:ما در صددیم خانواده های گلستانی با پتانسیل و ظرفیتهای موجود استانی مختلف از جمله حرفه و کار،تربیتی،آموزشی،هنری و ورزشی بیشتر آشنا شوند.

درادامه دغفاری مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار داشت : هدف از برگزاری این جشنواره اهمیت به کانون خانواده هاست.

جشنواره فرهنگی ورزشی تحکیم بنیان خانواده روز ۱۶ مهر در پارک جنگلی النگدره گرگان با حضور خانواده ها و برنامه های شاد و مفرح هنری،فرهنگی،مشاوره رایگان تغذیه و روانشناسی،تست پزشکی رایگان،غرفه های صنایع دستی و غذایی و مسابقات ورزشی برگزار خواهد شد.

در این آیین برگزاری مراسم جشنواره با محوریت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی ورزشی گرگان با همکاری نزدیک استانداری،هلال احمر،سازمان فنی و حرفه ای،میراث فرهنگی،علوم پزشکی استان و فرمانداری گرگان انجام خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .